باد صبا

دوشنبه، تیر ۰۸، ۱۳۸۳

هوالمحبوب


.بايد خوشبيني خود را در هر شرايطي حفظ كني
اين روزگار به اندازه كافي تلخ و تيره است، بايد همواره در دل خود شعله
اميد را زنده نگهداشت و آن را در هر شرايطي تقويت كرد.
***
اين فال امروز من بود امروز... دوشنبه:
بايد خوشبيني خود را در هر شرايطي حفظ كني.
.من هميشه آدم خوشبيني بودم. حتي از اين خوشبيني ضربه هم خوردم
باشم. ولي هنوز بايدخوشبين
***
اين طالع امروز من بود.امروز ... دوشنبه:
بايد همواره در دل خود شعله اميد را زنده نگهداشت.

زندگی آتشگهی دیرنده پا برجاست
گر بيفروزيش رقص شعله اش در هر كران پيداست
ورنه خاموش است و خاموشي گناه ماست
زندگی را شعله باید، برفروزنده
شعله ها را هیمه،سوزنده ... .
زندگاني شعله ميخواهد.
***
اين فال امروز من بود.امروز... دوشنبه.
اين فال هر روز منه.از شنبه تا پنجشنبه:
اين روزگار به اندازه كافي تلخ و تيره است بايد همواره در دل خود شعله
اميد را زنده نگهداشت و آن را در هر شرايطي تقويت كرد.
جمعه ها رو به خودم مرخصي ميدم تا به زندگي بدبين بشم.ولي ميدونم ظهر جمعه
نشده دوباره يادم ميافته كه فال هر روز من چيه:

بايد خوشبيني خود را
در هر شرايطي
حفظ كني.
امروز خیلی خیلی خسته کننده بود.

1 Comments:

ارسال یک نظر

<< باد صبا