باد صبا

شنبه، تیر ۱۳، ۱۳۸۳

حول حالنا


يا محول الحول والاحوال
حول حالنا

با دعاي تحويل سال قلمي كردن اين مرقومه را آغاز كردم كه شروع به كار اين مرقومه داني(وب لاگ) نيز پس از شش ماه خود نه آغاز يك سال كه مي تواند مبدا يك تاريخ در نظر گرفته شود. مرحبا به همت رييس
و به جاي حول حالنا الي احسن حال به همان حول حالنا قناعت مي كنم زيرا آنچنان در بدترين احوال هستم كه هر تكاني و به هر سمتي براي من احسن الحال است.
شش ماه قبل رييس گفت كه مي خواهم وب لاگي بزنم و تو نيز در آن بنويس گفتم سمعنا واطعنا و البته نوشته كه چه عرض كنم همان خزعبلاتي است كه پيشتر در مرقومه داني هاي ديگر قلمي مي شد و به خاطر همين خزعبلات شخص شخيص بنده را از آن مرقومه داني ها بيرون انداختند و قرعه به نام باد صبا خورد (رجوع شود به اولين مطلب وب لاگ)
خب حالا ممكن است بفرماييد پس چرا باز هم مي نويسي ، عرض شود اولندش براي اينكه پوستم كلفت است و رويم زياد ، دومندش براي اينكه هيچ كار و كاسبي ديگري بلد نيستم و سومندش براي اينكه دنياي امروز دنياي رسانه است و ما نيز آمديم تا مرقومه اي را قلمي كنيم باشد كه حضرت رسانه ما را از ياد نبرد ، كه اگر همين چند مگ فضا نيز من و تو را فراموش كند ديگر بايد بر زنده مان نماز كرد . وخدا پدر اين عمو سام را بيامرزد كه براي نفس كشيدن من و تو نيز در اين فضا جايي باقي گذاشت تا صبح به صبح كه از خواب بيدار مي شويم ابتدا به عمو سلام كنيم ، سلام كنيم تا بتوانيم در اين فضا نفس بكشيم و آيندگان بدانند كه ما نيز زنده بوده ايم .
اميد دارم كه مرقومه داني بادصبا شاخ گلي شود و باقي دوستان نيز كمك كنند تا موتور باغبانش پياده نشود و به تنهايي بار قلمي كردن اين مرقومه داني را به دوش نكشد.
هري پاتر (نسل اولي ها بخوانند امير ارسلان نامدار و نسل چهارمي ها بخوانند دي جي مون ) هم قول مي دهد تا هر شنبه مطلب تازه اي را در اين مرقومه داني قلمي كند .
در پناه حق

1 Comments:

ارسال یک نظر

<< باد صبا