باد صبا

یکشنبه، مرداد ۱۸، ۱۳۸۳

ساعت يك بامداد روز شنبه است و باز هم نشسته ام تا مرقومه اي را قلمي كنم . امروز روز ولادت حضرت زهراست و صاحب اين قلم فرزند چهل و دوم ايشان مي باشد و اين عيد را به همه تان صميمانه تبريك مي گويد .
ديشب لجم گرفته بود از جشنهاي صدا و سيما براي ولادت حضرت زهرا . يك مشتي مداح و مطرب پنج زاري مي آورند كه مثلا جشن است . مداحمان مطربمان و اساسا همه چيزمان به همه چيزمان بايد بيايد. مطرب هايي كه براي جذاب شدن شعرشان ، معصوم را ترك موتور مي نشانند و با او پيتزا مي خورند . و مداح هايي كه براي بالا بردن خودشان معصوم را جاي خدا مي نشانند ،سپس ولي فقيه را جاي معصوم مي نشانند ،بعد روحانيت را جاي ولي فقيه مي نشانند و خوب خودشان مي روند در جاي خالي شده روحانيت مي نشينند .
..............................................................
يكشنبه هفته قبل دفعه چهارمي بود كه به اوركات سر مي زدم . داشتم امكاناتش را بررسي مي كردم كه فكري شدم اين سايت مي تواند چه حجم اطلاعات وسيعي را به سرويسهاي جاسوسي بدهد . تقريبا بعد از نيم ساعت مطمئن شدم كه اين سايت يا پسر خاله موساد است و يا باجناق سيا .
در دنياي امروز مهمترين قدرت هر كسي ارتباطات اوست و اوركات ارتباطات هر كس را براي هر سيستم اطلاعاتي كه بخواهد ، كاملا مانيتور مي كند . اطلاعاتي كه اگر ده سال تمام هم براي يك نفر بپا بگذارند به دست نخواهند آورد . يك سيستم اطلاعاتي با استفاده از اوركات مي تواند حتي ارتباطات احتمالي عضو را در آينده حدس بزند ،كه مثلا ممكن است در چند سال آينده با چه افرادي ارتباط پيدا كند(از طريق شبكه دوستانش).
برايم شگفت آور بود و به حماقت خودم مي خنديدم كه چرا اين مسئله را همان اول نفهميدم و عضو شدم . بالاخره از يكي از دوستان سابق و ياران لاحق كه به اوركات وارد بود خواستم پروفايلم را از كف بتركاند و او هم انصافا همچين از صحنه اوركات پاكمان كرد كه از هستيمان در اوركات هيچ نشاني نماند .
اوركات در خيلي جاهاي دنيا استفاده مي شود ولي فرقش اين است كه در دنيا كسي كه سرش به تنش بيارزد وقت عضو شدن در اينجور جاها را ندارد . اما در ايران از ملي مذهبي بگير بيا تا انصار حزب ا... همه عضو اوركات مي شوند و بدتر اينكه با صداقت تمام پروفايل خود را پر مي كنند .
دو روز قبل داشتم روزنامه شرق پنجشنبه را مي خواندم كه مطلب حيرت آوري را از محمد علي ابطحي – معاون پارلماني رئيس جمهور- ديدم كه به مناسبت هزارمين دوست اوركاتيش نوشته بود . ابطحي همواره برايم مظهر يك لمپن سياسي كم مايه بوده است ، اما خوب حماقت هم حد يقفي دارد . آن باري كه گفته بود (( لباس روحانيت اجازه تحرك را به آدم نمي دهد)) از خنده تركيدم ، چرا كه اگر شما هم او را از نزديك ديده بوديد مي فهميديد كه آن هيكل عظيم با اسپرت ترين لباس ها هم قادر به بالا رفتن از هشت پله نيست . و باز آن باري كه گفته بود كه به چهل و دو كشور دنيا رفته و عاشق كافه هاي بيروت است و شانزه ليزه و ... ، فحشش دادم كه مردك نوكيسه كانه با ارث پدر جهانگرد شده و قران قران اين سفرها از كيسه ملت خرج شده است . ولي اينبار نمي دانم كه چه بگويم به اين قلمبه حماقت كه خود مبلغ اوركات شده است . نمي دانم ، شايد براي مسئولي كه در جواب خبرنگار خارجي كه پرسيد :(( شما وبلاگها را هم مي خوانيد )) گفت :(( من كه نه ، اما پسرم بعضي وقتها چت مي كند !)) ، يك همچنين اطرافياني سزاوار باشد .
در پناه حق
هري پاتر

6 Comments:

  • عزیز دل برادر.
    موصاد و سیا یکی دونبال منند یکی تو.
    البته این اورکات که برا من بد نشد. اما برا تو آره
    میگم من میخوام وبلاگم رو تعطیل کنم مشتریام رو به نفع وبلاگ شما پاس بدم اینور
    نظرتون چیه؟

    لباف

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مرداد ۱۹, ۱۳۸۳ ۱۲:۵۸ قبل‌ازظهر  

  • هري پاتر عزيز من هم دقيقا پس از اينكه كاملا صادقانه ليست اركات را پر كردم به همان نتيجه اي رسيدم كه تو. حالا چطور مي شود از شرش خلاص شد؟؟

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مرداد ۲۱, ۱۳۸۳ ۱:۱۵ بعدازظهر  

  • هري پاتر عزيز من هم دقيقا پس از اينكه كاملا صادقانه ليست اركات را پر كردم به همان نتيجه اي رسيدم كه تو. حالا چطور مي شود از شرش خلاص شد؟؟

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مرداد ۲۱, ۱۳۸۳ ۱:۱۶ بعدازظهر  

  • هري پاتر عزيز من هم دقيقا پس از اينكه كاملا صادقانه ليست اركات را پر كردم به همان نتيجه اي رسيدم كه تو. حالا چطور مي شود از شرش خلاص شد؟؟

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مرداد ۲۱, ۱۳۸۳ ۱:۲۴ بعدازظهر  

  • حالا چي شد همتون يادتون افتاد که سيا دنبالتونه؟؟؟؟؟؟
    در ضمن مگه رئيس نگفت يه بار نظر بديد نه شيش بار.بقول اين دوستمون سيا يکي دنبال اونه يکيم دنبال شماها:)

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مرداد ۲۱, ۱۳۸۳ ۷:۳۶ بعدازظهر  

  • راستش من به عنوان يه عضو وبلاگ اونقدر که نگرانم وزارت اطلاعات ايران از اورکات سواستفاده کنه از سيا نميترسم.

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مرداد ۲۳, ۱۳۸۳ ۷:۲۱ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا