باد صبا

یکشنبه، مرداد ۲۵، ۱۳۸۳

اين هفته به قاعده ي دو سه ماه مشغله كاري ، فكري ، روحي ، جسمي ، ... داشته ام و گمانم دو هفته آينده ام نيز چنين باشد . شده ام كانه ميت از گور در رفته . احتمالا ظرف چند روز آينده تمام مي شوم و مرقومه داني شما بي هري پاتر مي ماند . واقعا غم انگيز است .
سنجد عزيز از مديريت زمان نوشت ، من هم يك پيشنهاد خيلي مديريت زماني دارم براي مرقومه داني خودمان . كه ايها الكتاب ، براي منظم شدن مرقومه داني هر كدامتان يك روز هفته را انتخاب كنيد براي قلمي كردن – مثل من كه شنبه ها را انتخاب كرده ام- . نه كه در يك روز چهار نفر با هم مطلب بگذارند و در يك هفته هيچ كس . شماها كي مي خواهيد درست بشويد خدا مي داند .
در ضمن اين قلم از تمام خوانندگان محترم و محترمه و غيره تقاضا دارد پيغامهاي محبت آميز خودشان را با يك اسمي ، فاميلي ، اسم مستعاري ، اِحنّي ،بوقي، چيزي بنويسند . اين پيغام هاي بدونه اسم خيلي درد آور است . آدم فكري مي شود ديوار برايش پيغام گذاشته است .
چند نفري براي مرقومه قبلي ام پيغام گذاشته بودند كه خدا زيادشان كند . براي آن دوستمان كه مي خواست پروفايل اوركاتش را بتركاند ميگويم كه وقتي وارد صفحه پروفايلت مي شوي سمت راست يك گزينه دارد به نام ( ترمينيت ) ، آن را انتخاب كن ، ما بقي اش ساده است . اگر احيانا نتوانستي بگو تا شرح مبسوطش را برايت قلمي كنم .
براي دو سه دوست ديگرمان هم كه هنوز عقل رس نشده اند مي گويم كه من گفته بودم به عقيده بنده اوركات زاييده سيا يا موساد است - نه اينكه آنها دنبال من باشند – و طبيعتا هر سيستم اطلاعاتي ديگري هم مي تواند از اين سايت استفاده كند . از وزارت اطلاعات گينه بيسائو گرفته تا خاله خانم فضول سعيد – همان سعيدِ سارا - . با توجه به آي كيوي بالاي اين دو سه تا دوستمان مجبورم به عنوان مثال دو نمونه از كاربردهاي ملي اين سايت را كه يحتمل مبتلابه دوستان باشد را عنوان كنم :
1- شما آقا پسر گلي هستيد و رفته ايد خواستگاري يك دختر خانم خيلي خيلي محترم . شب خواستگاري به خير و خوشي تمام مي شود و قرار بعله برون را هم مي گذاريد . فرداي آن روز دايي عروس مطابق سنت مي آيد براي تحقيق . و خوب چون دنيا دنياي رسانه است به جاي تحقيق از بقال سر كوچه تان يك ضرب مي رود سراغ اوركات و مي بيند كه يك ليست بلند بالا از اسمهاي دخترانه در قسمت دوستان شما موجود است كه خوب طبيعتا فقط چند تاي آنها را مي توانيد به عنوان دختر خاله و دختر دايي و ... جا بزنيد و الباقي مي ماند بيخ ريشتان . و باز ممكن است كه بعضي از آنها با يكي دو واسطه – كه در اوركات مشخص شده – آشناي دايي عروس در آيند و خوب با تحقيق بيشتر نتايج جالبتري به دست بيايد كه به علت رعايت عفت عمومي از ذكر آنها معذوريم.
2- شما دختر خانم محترمي هستيد و يك آقا پسر گل با يك اسب سفيد مي آيد خواستگاري تان و شما هم به هفتاد زبان زنده دنيا براي او قسم ميخوريد كه تا به حال حتي جواب سلام هيچ پسري را نداده ايد . آقا داماد هم كه از پيدا كردن همچين تيكه نجيب و سر به راهي سر از پا نمي شناسد ميرود سراغ اوركات تا اسمش را در ليست دوستان شما قرار دهد كه خداي ناخواسته ليست دوستان يك همچين دختر نجيب و بچه مثبتي خالي نماند ، كه مي بيند اسم شونصدتا پسر ديگر هم در آنجا وجود دارد و آنوقت است كه شما بايد برويد و يك كوزه اي چيزي براي خودتان دست و پا كنيد .
پس مي بينيد فقط سيا نيست كه از اوركات استفاده مي كند ، خاله خانم فضول سعيد هم هست .
در پناه حق
هري پاتر

3 Comments:

  • سلام
    اولا: خدمت داش هري خودم عرض كنم كه:
    آن را كه حساب پاك است /از اوركات چه باك است
    ثانيا: عزيز دل برادر ديدي كه همون موساد و سيا كار دستت دادند تا تو باشي ديگه ,,,,,,
    ثالثا: برادر من اصل رابطه با هركس و هر چيز به نفسه مشكل ندارد, مشكل را اعمال و كردار ما به وجود مي اورد نه چيز ديگري. بنابراين به جاي اينكه دنبال پاك كردن رد پاهات باشي هميشه سعي كن رد پايي درست نكني كه بعدا با هزار دردسر بخواي پاكش كني و دست آخر هم يكي از همون رد پاها باقي بمونه و ,,,,,,
    و در پايان هم هيچي براي گفتن ندارم فقط اينكه ,,,

    والسلام
    يكي از اون رفيقايي كه سعي كردي رد پاهاي كه پيشش داشتي رو پاك كني (زرات سابق)

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مرداد ۲۵, ۱۳۸۳ ۷:۴۷ قبل‌ازظهر  

  • هري پاتر عزيز سلام

    اولا كه سنجد خودتي ، اون فقط يه حس بود در همان لحظه وگرنه من اصولا از اين دختره « نگار استخر » خوشم نمي ياد بگو آسمان

    و اما بعد !

    در مورد پيشنهاد انتخاب يك روز در هفته براي دادن مطلب من يكي كه عمرا نمي تونم سر وقت معلوم مطلب بدم مي دونم كه رييس الكتاب هم بكشيش نمي تونه چنين كاري بكنه، دلت خواست امتحان كن.
    ديگر اينكه اگه معلم فارسي ات بودم مردود شده بودي « محترمه » خودتي
    و آخر اينكه واقعا ببخشيد كه اسمم را دفعه پيش فراموش كردم بنويسم، نه تو ديواري نه من به خدا ، ... من آسمانم !!

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مرداد ۲۵, ۱۳۸۳ ۲:۳۵ بعدازظهر  

  • سلام دوستان
    کامپیوترم مرد!
    کاملا down شده هیچ راهی هم نداره.
    2 تا مطلب به ذهنم رسیده که باید بگم وگرنه خفه میشم:
    اولا که بطور کلی (نه در مورد هری پاتر) موافقم که طلا که پاکه چه منتش به اورکاته .یا آن را که حساب پاک است از اورکات چه باک.
    و مطلب دومم اینکه واقعا آسمان راست میگه،من عمرا نمیتونم یه روز ثابت اعلام کنم برای مطلب نوشتن:)

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت مرداد ۲۶, ۱۳۸۳ ۴:۵۰ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا