باد صبا

سه‌شنبه، شهریور ۱۷، ۱۳۸۳

سلام
قبل از هر چیز اینو بگم که من مطلب قبلی رو برای این ننوشتم که دوستان منو تشویق کنن وپیش خودشون بگن عجب بچه خوبیه و این حرفها. فکر نمیکنم کار ما خیلی کار خاصی بوده باشه . خیلی ها هستند که کارای بزرگتر از این انجام میدن و صداشونم در نمیاد و درستش هم همینه. منم اینو میدونم که معمولا این کارها رو تو بوق و کرنا نمیکنن . ولی دنبال ایده های تازه میگردم ، دنبال دست کمک میگردم.
بعدا راجع به این مقوله بیشتر صحبت میکنیم.
..........................................................................
الان همین قدر وقت دارم که بگم من تا سه شنبه هفته بعد مسافرتم ، شیراز . به یاد همتون خواهم بود.
خیلی حیف شد که وقت ندارم این بحث مبسوط هری پاتر رو جواب بدم.
..........................................................................................
پیش پیش عید بزرگ مبعث رو هم تبریک میگم.

ای عاشقان ای عاشقان دل را چراغانی کنید
ای می فروشان شهر را انگور مهمانی کنید
معشوق من بگشوده در روی گدای خانه اش
تا سر کشم من جرعه ای از ساغر و پیمانه اش

2 Comments:

  • الان که مطلب رو دوباره خوندم احساس کردم به شدت شتابزده است!!به بزرگواری خودتون ببخشید.درضمن آسمان عزیز درباره صلاحیت هری پاتر باید بررسی های بیشتری انجام بشه ،فراموش نمیکنم :))

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت شهریور ۱۷, ۱۳۸۳ ۲:۰۳ بعدازظهر  

  • سلام
    شماها فاشيستين .
    حضرت رئيس من كه داريم اخراج مي شم اما يكي از دوستان هست تو اصفهان كه به مرقومه داني سركار علاقه پيدا كرده ، قول هم داده كه يك زن بيشتر نگيره . اگه صلاح دونستين دعوتش كنين عضو بشه . اينم ايميلشه :
    alifarnia@noavar.com

    نوشتة Blogger harry potter, در ساعت شهریور ۱۷, ۱۳۸۳ ۷:۱۵ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا