باد صبا

چهارشنبه، مهر ۰۱، ۱۳۸۳

صبح است اول مهر
دل ميتپد ز شادي
از شوق كودكانه
شهرست پر هياهو
***
سازندگان فردا
در راه هر دبستان
بشكفته اند شادان
چون غنچه هاي خوشبو
***
شكوفه هاي شادي
صف در صف دبستان
مثل صف بنفشه
روئيده بر لب جو
***
هر يك به شوق و شادي
فرداي بهتري را
بر ما دهند مژده
چون خوش خبر پرستو

……………………………..
هميشه اول مهر همين حس رو داره.حتي اگه خيلي از سالهاي مدرسه دور شده باشيم.
امروز صبح كه ميخواستم سوار اتوبوس بشم راننده از من بليط نگرفت! راستش فرصت نشد براش توضيح بدم كه من بچه مدرسه اي نيستم!! بيشتر خندم گرفته بود : ))

1 Comments:

  • با سلام
    همشاگردی سلام .....
    من هر وقت به اول مهر میرسیم یاد این شعر بالایی می افتم. یکم دلم تنگ میشه
    یادش بخیر. چه ساده و بیریا بودیم همه. عشق می کردیم و بدون کینه و دروغ و دغل بودیم. وقتی به هم می رسیدیم (دوستان رو می گم) کلی پیش خودمون عشق می کردیم. به راستی چی شدیم و به کجا می ریم
    روز و شب دعای من ........ بوده با خدای من
    کز کرم کند حاجتم روا ........ آنچه مانده از عمر من به جا
    گیرد و پس دهد به من دمی ... .مستی کودکانه مرا
    .......... شور و حال کودکی بر نگردد دریغا.........

    راستی سالروز تولد استاد شجریان هم مبارک

    اخراجی

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مهر ۰۱, ۱۳۸۳ ۹:۵۱ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا