باد صبا

پنجشنبه، مهر ۱۶، ۱۳۸۳

سگ خور

سه شنبه را رامسر بودم ، كاري پيش آمده بود كه مجبور شدم صبح بروم و شب برگردم . كمي بيش از هجده ساعت را يكبند رانندگي كردم . فكرش را كه مي كنم ياد فيلم بايسيكل ران مي افتم . البته خوبي اش اين بود كه فهميدم اگر در درس و كار چيزي نشوم مي توانم به صورت خطي در راه تهران-رامسر مسافر كشي كنم . خيلي خسته كننده بود ، در عين حال هم خيلي خوش گذشت .با يكي از رفقاي گرمابه و گلستان بودم . پدرمان را صلواتي كرد ، هر جاي زيبايي را كه مي ديد بيست دقيقه روضه مكي خواند و لابه مي كرد كه جاي همسرش خالي است و كاش هم او اينجا بود و ... از عصبانيت چند نوبه اي جد و آبادش را رديف كردم . آخر زن ذليلي هم حساب و كتاب دارد . خدا هيچ جنبنده اي را اين طور مبتلا نكند . آمين
سخت ترين و به ياد ماندني ترين قسمتش برگشتنش بود . جاده چالوس از هزار چم تا خود تونل كندوان مه غليظي بود . آنچنان غليظ كه غالبا به زحمت مي توانستي پنج متري ماشين را ببيني . حتي بعضي جاها اين دوست زن ذليل مان پياده مي شد و جلوي ماشين حركت مي كرد تا راه را نشان بدهد .
اين مه را بعلاوه كنيد باخستگي و خواب آلودگي من و باران نسبتا تندي كه مي باريد و جاده اي كه مانند شيشه ليز شده بود . دست كم بيست تصادف در جاده شده بود كه چهار تايش جلوي چشم خود ما اتفاق افتاد . انصافا هيجان انگيز بود و به قول شاعر : اين هم از عمر شبي بود كه حالي كرديم . البته اين كه ما چيزي مان نشد شايد به واسطه ي نذر و نيازهايي بود كه كرديم و دست آخر هم حسابش را گم كرديم .
بدترين خاطره ي آن شب در سياه بيشه بود كه چند سگ دور ماشين را گرفتند و يكي شان داشت مي آمد داخل كه اگر عربده و سرعت عمل من در بالا كشيدن شيشه نبود ، حتما سگ خور شده بودم . بعد از اين حادثه خيلي فكر كردم كه چرا سگها طرف شيشه دوست زن ذليل مان نرفتند ؟ تنها تنيجه اي كه به ذهن متبادر ميشود اين است كه مرد زن ذليل را حتي سگ هم نمي خورد .
در پناه حق
هري پاتر

6 Comments:

  • چه حیف شد...

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مهر ۱۷, ۱۳۸۳ ۱۲:۴۵ بعدازظهر  

  • سلام
    دوست عزیز،آقا یا خانم بیکار اخراجی (خداییش این چه اسمیه؟) من سعی کردم برنامه تبدیل فینگلیش به فارسی رو دانلود کنم ولی نشد!!یعنی دانلود میشه ولی اجرا نمیشه.اگه میدونی چشه به من هم بگو. ممنون.
    به هری پاتر هم پیشنهاد میکنم دفعه بعد هم با یه زن ذلیل بره سفر که یه وقت نا غافل سگ نخوردش!!

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت مهر ۱۷, ۱۳۸۳ ۱۲:۵۸ بعدازظهر  

  • يك مرد 72 ساله‌ مالزيايي پس از 52 بار ازدواج، سرانجام نزد زن اول خود بازگشت.
    به گزارش ايسنا، اين مرد 72 ساله‌ مالزيايي بيش از 52 بار ازدواج كرده است كه پس از انجام هر ازدواج باز هم ناراضي بود و مجدد ازدواج مي‌كرد.
    پيرمرد مالزيايي سرانجام پس از پنجاه‌ودومين ازدواج به زندگي در كنار نخستين زنش رضايت داد و به نزد وي بازگشت تا باقيمانده عمر را با او سپري كند.

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مهر ۱۷, ۱۳۸۳ ۹:۳۳ بعدازظهر  

  • با سلام خدمت همه
    1- اولا ببخشيد كه چند روز نبودم
    2- به نظرم اومد سركار رييس برام پيغام گذاشته بود كه نرم افزاري كه معرفي كردم درست كار نمي كنه. خوب اولا نمي دونم نصب ميشه و كار نمي كنه يا اصلا نصب نميشه
    اگه نصب ميشه كه فكر ميكنم احتمالا مشكلتون همينه توي دوبله مشكل داره و همون فينگليش دوبله ميكنه مشكل از متنهاي كپي و پيست ميباشه
    اگه يه متني رو كپي كرديد اون تو و ديديد باز فينگليش دوبله كرد يك يك بار متني كه در كادر بالايي قرار داره رو انتخاب كنيد select all بعد از منوي بالا اون رو يك بار به حالت Bold برده و از آن حالت مجددا خارج كنيد
    اينجوري حتما درست ميشه
    اميدوارم مشكل حل بشه اگه مشكل چيز ديگه اي بود بگيد تا بدونم. اين نرم افزار رو سيستم من بدون مشكل ايجاد ميشه
    در ضمن اگه مشكل حل شد يه بوقي چيزي بزنيد بدونم
    3- جناب هري: من واقعا متاسفام براي يو و خوشحال براي سگه
    بيچاره اگه يه قدم نزديك تر مي شد و مي فهميد به كي حمله كرده خودش رو از همون بالاي كوه پرت ميكرد پايين (خود شي)

    4- نمي دونم اما به همه برو بچ ميگم اگه دوست داريد من نرم افزارهاي جالبي دارم. اگه دوست داريد بگيد من بعضي اوقات لينك بدم دانلود كنيد بعضياش واقعا محشره
    البته اگه ,,,,

    5- درمورد بيكار اخراجي هم نمي دونم يعني ميدونم اما حالا باشه سعي ميكنم اسمم رو عوض كنم

    در پناه حق
    DARACHITAN

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مهر ۱۹, ۱۳۸۳ ۲:۰۶ بعدازظهر  

  • بازم سلام
    راستي يادم رفت بگم
    نرم افزار با قفلهاي 200 - 300 هزار توماني هم كرك شده موجوده
    باي
    DARACHITAN

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مهر ۱۹, ۱۳۸۳ ۲:۱۲ بعدازظهر  

  • سلام
    اون نرمافزار اصولا نصب نمیشه که بخواد کار بکنه یا نکنه.وگرنه دیگه با یه نرم افزار ساده بلدم کار کنم.نا سلامتی کامپیوتر خوندم!ولی فکر کردم شاید این نرمافزار با xpمشکل داشته باشه و شما در جریان باشی.
    در ضمن اگه دوست نداری اسمتو عوض نکن ، هر جور راحتی.
    سرکار کمر به فلج کردن بازار نرم افزار بستین؟؟؟
    لینک خوب داشتین بذارین ، ما استقبال میکنیم.

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت مهر ۲۰, ۱۳۸۳ ۴:۴۱ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا