باد صبا

دوشنبه، مهر ۲۷، ۱۳۸۳

ما را به سخت جانی خود این گمان نبود

این مطلب را نه به نیت وبلاگ ، که برای دعوت از دوستانی که به ما سر نمی زنند نوشتم . اما خوب دیدم اولا که مطلب بدی نشد و ثانیا حال نوشتن چیز دیگری را ندارم ، گفتم همین را برایتان قلمی کنم .
……………………..
ما را به سخت جانی خود این گمان نبود
هفتادمین مرقومه هم قلمی شد . روزی که کرکره باد صبا را بالا کشیدیم هیچ گمان نمی بردیم که حتی بیست مطلب هم در این وبلاگ نوشته شود اماحالا هفتاد نوشته داریم همراه قریب به دویست کامنت . آن هم از همه رقمش . از کامنتهایی که سلام و صلوات بوده بر جد و آباد همه نویسندگان مرقومه دانی ، تا کامنت هایی که تعریف و تمجید بود از نوشته ها . با کمی دقت در این دومی می شد فهمید که این دست کامنت ها کار خود نویسنده مطلب است و البته همین تواضع بچه هااست که مرام کشمان کرده .
خوب شاید بپرسید اصلا چرا وبلاگ زدید ؟ یک بار قبلا هم گفته ام که اولا برای اینکه رویمان زیاد است و پوستمان کلفت و دوما به خاطر اینکه هیچ کار و کاسبی دیگری بلد نیستیم اما سوما را نگفته بودم که خوب حالا می گویم : اصلا شما می دانید اسکیزوفرنی چیست ؟ اسکیزوفرنی یک بیماری است که در آن دو نیمکره چپ و راست مغز با هم درگیرند ، یا به قول دی جی مون ها با هم گفتمان می کنند . خوب ما هم که دچار کمبود حاد گفتمان بودیم ترجیح دادیم به جای اینکه در گوشه امین آباد دو نیمکره مغزمان با هم گفتمان کنند بیاییم دکان و دستکی علم کنیم و مثل آدمهای عاقل و بالغ با هم گفتمان داشته باشیم . غرض اینکه اگر این حرفها را نزنیم غم باد می گیریم .
خواستیم حرفهایمان را بگوییم تا شما هم به سنت فتیان این قوم نقدمان کنید تا عیار بگیریم . خواستیم حرفهایمان را بگوییم تا با کمک شما صراط مستقیم را بیابیم که صراط مستقیم راهی است هموار البته از میان آب و آتش ، میان چپ و راست ، میان مشارکت و انصار حزب الله ، میان هایدگر و پوپر ، میان سنت و مدرنیسم ، میان خواب و بیداری ، ...
بگوییم و بشنویم تا شاید با هم از میان این لجه راه نجات را بیابیم .
هفتاد مرقومه که سهل است ، برای دیدار شما در بادصبا تا هفتاد هزار مرقومه هم صبر می کنیم .
در پناه حق
باد صبا

4 Comments:

  • سلام خدمت تمامي
    راستش خدمت جناب هري خودم عرض كنم كه از اين 200 كامنت يا خودتون براي خودتون نوشتيد يا خودتون براي رفيقتون. بقيه كامنتها هم كه 99 درصدش مال منه پس بيجا دم از پوست كلفتي نزن كه بد ميشه.
    و اما خدمت رييس خودم عارضم كه من ميخواستم از فالتون تشكر كنم اما خوب بالاخره اينقدر كامنت قبليم طولاني شد خجالت كشيدم زير همون مطلب باز هم كامنت بزارم نتيجتا در اينجا از لطفتون تشكر ميكنم هر چند "فغان كه بخت من از خواب در نمي‌آيد"
    و اما مورد سوم رو عارضم كه بنده چون خودم روي نرم افزارهاي قفل شكسته حساسم در نتيجه چند جا استفتاء كردم و خوب نتيجه‌اي كه گرفتم بدين شرح بود.
    اكثر مراجع گفتند كه " در مورد نرم افزارهاي ايراني قفل شكسته در صورتي‌كه قفل نرم افزار توسط شما يا به ارادة شما شكسته نشده باشد و قصد استفادة شخصي و نه تجاري از آن داشته باشيد اشكالي ندارد."
    حالا بازم مي‌گم اگه مشكلي هست ديگه لينك نرم‌افزار ايراني نمي‌دم.
    او يادم رفت بايد اول ميگفتم طاعات و عبادات مقبول حق و رسيدن ايام مبارك ماه رمضان تبريك
    و اين دفعه در آخر ميگم هر كسي Gmail مي خواد به اين آدرس به من ميل بزنه تا اينوايتش كنم يا آدرس ميلش رو كامنت بزاره تا ميل بزنم.
    darachitan@Yahoo.co.uk

    با سپاس DARACHITAN

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مهر ۲۷, ۱۳۸۳ ۹:۵۰ قبل‌ازظهر  

  • يادم رفت بگم
    هركسي كلك رو دانلود كرد بگه چون يه patchبراي ويندوز ايكس پي داره براش بفرستم يا لينك بدم
    راستي يه خبر به زودي Gmessenger هم مياد
    باي

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مهر ۲۷, ۱۳۸۳ ۱۰:۰۵ قبل‌ازظهر  

  • بابا شما ها هم ديگه آخرشين
    كجاييد. همتون با هم مرحوم شديد

    DARACHITAN

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مهر ۲۸, ۱۳۸۳ ۷:۵۸ بعدازظهر  

  • اقای پاتر!من یک بار یه مسئله ای رو مطرح کردم با برخورد خوبی مواجه نشدم!منم عقیده دارم بیشتر بحث بشه و بیشتر یاد بگیریم، از طریق همین وبلاگ.

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مهر ۲۸, ۱۳۸۳ ۹:۰۸ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا