باد صبا

پنجشنبه، آبان ۰۷، ۱۳۸۳

یاد دوستان!

هو المحبوب

خدایا به حق این روزهای عزیز هیچ رفیق نیمه راهی رو بی مکافات و جزا رها نکن.
آمین.
آسمان که از دست رفت! هنوز با غم از دست دادن یکی از عناصر فعال گروه کنار نیومده بطور هاتف غیبی به ما خبر دادند که هری پاتر هم عجالتا به دیار باقی شتافت!!
برای هر دو عزیز از دست رفته غفران و بخشایش الهی رو طلب میکنم. روحشون شاد.
ساقی که کلا ناپدید شده !! نه زنگی ،نه پیغامی ،نه تماسی... هیچی.
از اول ماه رمضان دیگه اثری از ایشون نیست. همینقدر میدونم که روز اول ماه مبارک در حرم امامزاده صالح رویت شدند بعدش... دیگه کسی ایشون رو ندیده!!
دوست خانه به دوش ما هم ظاهرا مثل اسمش نتونسته یکجا نشینی رو تاب بیاره و ... رفته !
علی موند و حوضش.
خدا هیچ رفیق نیمه راهی رو به منزل نرسونه.

این وسط یه خواننده سمج داشتیم که اونم رفت واسه خودش وبلاگ راه انداخت !
تازه وقتی واسش کامنت میذارم یکی پیدا میشه میگه رئیس منم !!
خداییش این اسم "رئیس الکتاب" رو دیگه همه میدونن مال منه ، بحثم توش نیست.
این دوستمون از کجا پیدا شده ادعای مالکیت اسم منو داره ، نمیدونم.
به وبلاگ خواننده سابق خودمون سر زدم معقول و منطقی بود.(البته اگر دوستان بذارن که همینطور بمونه خوبه) به نظر میاد اطلاعات جامعی از موسیقی ایرانی دارند که خیلی برام جالب بود.اگر روند مطالب همینطوری بمونه، احتمالا که خواننده ثابت این وبلاگ بشم.

چند تا موضوع برای نوشتن تو ذهنمه که باید روشون کار کنم ، ایشالا بمونه هفته بعد.
برای همتون آخر هفته ای خوب و برای خودم صبر جمیل بر مصیبتهای وارده ! آرزو میکنم.
و یادتون باشه که به قول خواجه شیراز:

گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع
سخت میگیرد جهان بر مردمان سخت کوش!
خوش باشید:)

4 Comments:

  • اولا سلام
    ثانيا خدمت رئيس خودم عارضم كه من هنوز هم خوننده پر و پا قرص هستم ولي كو مطلب. آخه من پايين يك مطلب چند تا كامنت مي‌تونم بگذارم؟
    در ثاني ما از اين جور اتفاقها زياد ديده‌ايم. يادتون يه زماني تو وبلاگ قبلي محتاج يه كامنت بودم اما عزيزان كامنت رو هم از ما دريغ مي‌كردن.
    اما عرض كنم كه واقعا خوشحال مي‌شم وقتي دوستان كامنت مي‌گذارند. در ثاني كدوم مطلبي رو مي‌تونيد پيدا كنيد كه من پايينش كامنت نگذاشتم.
    يكي از دلايل ديگه وبلاگ زدن من كم كاري شما بود وگرنه من قبلا هم به همون دوستمون گفته بودم حيفم مياد تا اين عزيزان دارن وبلاگ به اين خوبي رو اداره ميكنند من وبلاگ بازي كنم.
    در مورد اسم هم زياد ناراحت نباش. ما از زمان يك سال و اندي پيش (اردوي همدان) فقط يك نفر رو با نام رثيس مي‌شناسيم پس خودش رو زياد ناراحت نكن.
    اميدوارم اين عزيزان هرچه زودتر ير عقل بياند و برگردند سر زندگيشون .......
    از تعريفتون هم ممنون چشاتون قشنگ ميبينه....
    و در آخر از پشت همين تريبون به همگي اعلام ميدارم من همچنان حمايتم رو از باد صبا اعلام ميدارم حتي اگه تعطيل بشه

    DARACHITAN

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت آبان ۰۷, ۱۳۸۳ ۸:۵۷ بعدازظهر  

  • بابا من میگم شما نمی نویسید هی بگید مشتریمون رفته سی خودش دکون زده ای بابا
    راستی از دست رفتن ناگهانی آسمان رو تسلیت عرض می کنم اما برای جهت به خاک سپاری هری آماده ام
    بای

    DARACHITAN

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت آبان ۰۹, ۱۳۸۳ ۱۱:۱۸ قبل‌ازظهر  

  • جناب ر ییس الکتاب !
    خدمت شما عرض کنم که اونی که تو دنیا رییس همس فقط خدای متعاله و بقیه رییسا فقط تو محدوده خودشون رییسن ونباید انتظار داشته باشن هر جا میرن رییس باشن ومحدوده ریاست شما همین وبلاگ باد صباس
    ثانیا اینکه می فرمایید همه می دونند که رییس الکتاب مال منه ظاهرا امر بر شما مشتبه سده وفکر می کنید همه باد صبا خوان هستند نه جناب بهتراست بگویید همه کسانی که باد صبا می خوانند می دانند من ریسسم
    والسلام
    دامبلدور

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت آبان ۰۹, ۱۳۸۳ ۱۰:۴۰ بعدازظهر  

  • بابا دامبلدور،کوتا بیا زیاد جدی نیست........

    نوشتة Blogger آهوی کوهی, در ساعت آبان ۱۰, ۱۳۸۳ ۷:۵۱ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا