باد صبا

دوشنبه، آذر ۰۲، ۱۳۸۳

از هر دری سخنی...

هوالمحبوب
سلام به همه عزیزان.
این ماه آذر و دی چقدر شلوغند!!! هزار تا کار دارم که بین اواخر آذر تا اوایل دی باید انجام بدم!! مجبورم همشونو بنویسم که یادم نره.با کی باید تماس بگیرم، کجا باید سر بزنم ، کی رو باید ببینم ... .
و اما از این آه و زاری ها بگذریم، سخن خودمان خوشتر است: )
چه حال ؟ چه خبر ؟ چه میکنید؟ همه خوبند؟ خدا رو شکر. ما هم خوبیم به احوال پرسی های دور و نزدیک خوانندگان! زندگی میگذرد، به سختی، به آسانی،به تندی ، به آرامی مهم این است که میگذرد!
حتماً متوجه حضور یک عضو جدید در وبلاگ ما شده اید؛ لوطی .و حتماً دیده اید که در لیست نویسندگان وبلاگ عنوان " نویسنده مهمان " اضافه شده است! قضیه از چه قراره؟ الان توضیح میدم:

--- > طرح نویسنده مهمان <---
برو بچ باد صبا تصمیم گرفتند از این به بعد هر ماه از یک نفر دعوت کنند تا در این وبلاگ مطلب بنویسد.این نویسنده هر کسی میتواند باشد.یعنی هرکدام از خوانندگان که دوست داشته باشند میتوانند به مدت یک ماه مهمان ما باشند.و در حال حاضر اولین مهمان ما این دعوت رو پذیرفته! ما صمیمانه امیدواریم این طرح موفقیت آمیز باشه و باعث نزدیکی بیشتر ما با خوانندگان ما بشه. چهار چوب کلی طرح مشخصه ولی خوب طبیعتاً در جزئیات هنوز ضعیفیم. همینجا اعلام میکنم اگر شما هم دست به قلم دارین ، و یا اگر دوست دارین موقتاً قدرت قلم خودتون رو امتحان کنین ، به این طرح فکر کنین!!

..........................................................
اعتراض فعالان فرهنگی سیاسی به تغییر نام خلیج فارس
قصه ای که هفتاد میلیون مبارز دارد...
این مقاله ها را بخوانید. جدا از مسئله روزنامه این جناح یا آن جناح، این مقاله روزنامه شرق را بخوانید. خواهش میکنم. دقت داشته باشید که این مسئله چقدر حیاتیه. در روزهای آینده بیشتر در این باره صحبت میکنم.شما هم در این بحث شرکت کنید.
من اگر بر خیزم ،
تو اگر برخیزی ،
همه بر میخیزند.
من اگر بنشینم،
تو اگر بنشینی،
چه کسی برخیزد؟
چه کسی با دشمن بستیزد؟

....................................................
فیلم دوئل رو دیدید؟
حتماً ببینید و اگر دوست داشتید راجع بهش صحبت کنیم.

این نوشته شلوغ پلوغ هم تموم شد!!
یا حق



3 Comments:

  • بابا دستتون درد نكنه. يكي يه فارسي ساز براي اين دوستمون nomad بخره يا يه برچسب بهش بده. نميشه مطالبشون رو خوند.
    دست هركي مطلب رو درست كرد درد نكنه !!!!!!!
    ok

    به وبلاگ ما هم سر بزنيد
    همون قبليه

    نوشتة Blogger بائوباب, در ساعت آذر ۰۲, ۱۳۸۳ ۱۱:۳۴ بعدازظهر  

  • موضوع شکایت ایران به دادگاه لاهه به خاطر تغییر اسم خلیج فارس از سوی کشورهای عرب حاشیه خلیج که مال یکی دو دهه قبله . البته دنیا دنیای گردن کلفتیه و با شکایت و از این دست کارها آبی گرم نمی شه . اما خوب این کارها هم لازمه .
    امشب فیلم دوئل رو دیدم . عجب صدا گذاریه حقی داشت !!

    نوشتة Blogger harry potter, در ساعت آذر ۰۳, ۱۳۸۳ ۱۲:۳۵ قبل‌ازظهر  

  • بعله. کشورهای حاشیه خیلی حرفای بیربط در عمرشون زدند و میزنند.ولی احساس خطر زمانیه که سازمان های معتبر بین المللی هم به این حرفای بی پایه اهمیت بدن!!
    مثلا وقتی بی بی سی به عنوان یک خبرگذاری معتبر در دنیا از وتژه خلیج عربی یا با اغماض از واژه خلیج استفاده میکنه هشدار دهنده است . یا موسسه نشنال جئوگرافیک که یک موسسه معتبر جغرافیاییه.
    غافل بشیم تنها کلمه "فارس" از روی نقشه های جهان حذف میشود.

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت آذر ۰۳, ۱۳۸۳ ۱۰:۵۵ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا