باد صبا

سه‌شنبه، آبان ۲۶، ۱۳۸۳

چرت و پرت

جنگل، کوه، دریا، خیابون ، شهر، ادم، حیوان، ماشین ، مترو، نمایشگاه، سینما،...، ادمای باهوش، کلی ادم احمق، دزد ، قاتل، قاطر، گروه های مختلف سیاسی ، عده زیادی ادم بی کار که عضوشون هستن ،هرج ومرج،شلوغی ، خیانت ، کشتن ادمای بی گناه(اونم چقدر راحت) ، توبیخ ادمای گناهکار( به سختی)، بسیجی، غیر بسیجی ، بچه سوسول بالا شهری ، بچه لاتای پایین شهری ، یه عده پاچه شلوارشونو میدن بالا ، یه عده خفن ریش میزارن، این به اون فحش میده ، خب قاعدتا اونم به این فحش میده،ادم شجاع(خیلی خیلی کم)، ادم ترسو (به وفور)، یه سری ادم بی کار که چت میکنن، یه سری ادم بی کار تر که چت میکنن(به کسر چ)، یه سری تقریبا بی کار(دوزشون پایینتره) وبلاگ مینویسن، یه کی راسته ، یه کی چپه ، یه کی وسطه ، اون یکی بالا ، اون یکیم(نه...منظورم اون یکیه)پایینه ، یه سری به قول خودشون حکومت میکنن ، یه سریم مثلا مورد حکومت واقع میشن ، عصبانی ، بی حوصله ، افسرده ، معتاد ، بدبخت... اااااااااااااااااااااااااه، چه افتضاحی شد........ خودم حالم بهم خورد.......ببخشید اصلا قصدم این نبود که در مورد کشورمون مطلب بنویسم

3 Comments:

  • عفاف گفت: مرا با برگ زيتون مستور داريد
    وقاحت گفت: مرا با نشان‌ها و امتيازات مرا با برگ زيتون مستور داريد
    شرارت گفت: مرا لباس نيکی و صلاح بپوشانيد
    رذيلت گفت: مرا با خلعت فضيلت افتخار دهيد
    خدعه گفت: مرا به جامه‌ی اخلاص و صميميت ملبس نماييد
    خيانت گفت: تاج امانت بر سر من بگذاريد
    تزوير گفت: بالا پوش صدق و محبت را بر دوش من بيندازيد
    ظلم و جور گفت: گوی و چوگان مسامحه را به من ببخشيد
    استبداد گفت: صورت ازادی را بر چهره‌ی من نقش کنيد
    اختلال گفت: مرا به زينت وظيفه مزين نماييد
    تکبر گفت: مرا به زيور تواضع مباهی نماييد
    حق در اين هنگام گفت: مرا برهنه بگذاريد و پيرايه بر من مبنديد من از برهنگی خويش شرمسار نيستم.

    DARACHITAN
    Zerat.persianblog.com

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت آبان ۲۶, ۱۳۸۳ ۲:۴۲ بعدازظهر  

  • چه کامنت قشنگی!!

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت آبان ۲۶, ۱۳۸۳ ۴:۰۶ بعدازظهر  

  • با همه چیزایی که گفتی موافقم ولی برام خیلی سخته که بخوام قبول کنم وضعیت ما به همین بدیه که میگی...به نظرم خیلی بدبینانه به قضیه نگاه کردی...

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت آبان ۲۶, ۱۳۸۳ ۴:۴۰ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا