باد صبا

جمعه، آبان ۲۹، ۱۳۸۳

یک خبر...

خواستگاری پشت بلندگوی اتوبوس

یک راننده اتوبوس بین شهری در نروژ در حین رانندگی از یک مسافر داخل اتوبوس خواستگاری کرد.هنگامی که اتوبوس در حال حرکت بود ، ناگهان راننده از طریق بلندگو اعلام کرد : " من از خانمی که روی صندلی پشت سرم نشسته خواستگاری میکنم.خانم محترم ، آیا شما حاضر به ازدواج با من هستید؟ "
در این لحظه ، سکوت بر فضای اتوبوس حاکم شد و خانم پشت سر راننده با گفتن واژه " بله " ، اتوبوس را منفجر کرد. البته چند دقیقه بعد معلوم شد راننده با خانمی که از وی خواستگاری کرد از 6 ماه پیش نامزد بود و چون این خانم از شوهر آینده اش خواسته بود یک خواستگاری به یاد ماندنی از او انجام دهد ، مرد تصمیم گرفت در اتوبوس و پشت فرمان از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند !!!

3 Comments:

  • اااااااا
    من نمي‌دونستم ريس 3 سال ديگه تازه مي‌خواد بره دبيرستان ........

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت آبان ۲۹, ۱۳۸۳ ۱۱:۰۲ قبل‌ازظهر  

  • سلام
    يكي از بروبچ نرم افزاري مي‌تونه به من كمك كنه ؟؟؟؟؟؟
    دنبال يه نرم افزار مي‌گردم كه باهاش بتونم هاردم رو قفل كنم. يعني نه كسي بتونه چيزي نصب كنه و نه كسي بتونه چيزي رو Remove كنه ؟؟؟؟

    كسي بلته؟؟؟
    در ضمن قدم نو رسيده هم مبارك :))

    DARACHITAN
    Zerat.persianblog.com

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت آبان ۲۹, ۱۳۸۳ ۱۱:۰۹ قبل‌ازظهر  

  • عزیز من هم نوشتم که تو بفهمی!!

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت آبان ۳۰, ۱۳۸۳ ۱۲:۲۶ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا