باد صبا

یکشنبه، آذر ۰۸، ۱۳۸۳

....تن من مباد.

حالا که روضه خليج فارس روضه همه منبريهاي اين وبلاگ شده و نقل اين موضوع توي اذهان وبلاگ داغه مام گفتيم چند خطي براي خالي نبودن عريضه بنويسيم تا ما هم همرنگ جموعت شيم و فردا نگن داش لوتي بي غيرت و بي شرف که صدا از سنگ دراومد ولي از لوتي در نيومد.
اگه موضوع رو يک کم باز کنيم و کمتر از اون ريشه يابي و چند سالي به عقب برگرديم, همون زماني ارباب بعضي ها اومده بود خليج هميشه فارس ايران و امام خميني گفت همه ناو ها رو بزنيد و همه را نابود کنيد. اما خوب به هرحال اون ارباب بود و بعضي ها نوکر و اين کار رو نکردند و گوش به حرف امام ندادند و نتيجه اين شد که امروز برادران انگليسي ما با قايقهاي خود تشريف مي آورند به آبهاي ايران و در کمال آرامش مشغول جاسوسي مي شوند. و تازه بعد از دستگيري و دو روز بازداشت سوري (که احتمالا آن هم در يکي از بهترين هتلهاي تهران بوده) توسط يک هواپيماي اختصاصي خودشان, نقشه هايشان و حتي قايقهاي اين برادران جان برکف انگليسي که از نيروهاي بسيجي مخلص آن مرز بوم بودند را خدمت مبارکشان پس داديم و قول شرف و ناموس داديم که ديگر مزاحم گردش ايشان و جاسوسي اين برادران نشويم. در عوض آنها هم لطف کردند عذر خواهي ما را پذيرفته و اجازه دادند خودمان بگوييم غلط کرديم و داوطلبانه, تکرار می کنم داوطلبانه و عاجزانه بگوييم ديگر اورانيوم غني نمي کنيم.
با همه اين اوصاف خودتان انصاف کنيد که هر ملتي هر چه از ما خواست کند و برد, خوب بگذاريد اين سوسمار خورها هم به آب و ناني برسند و خليج به نام ايشان بشود تا ما باز هم مظهر و اسوه اقتدار ملي براي تمامي ملت جهان بشويم.
....وااااااااي ....اصلا خاطرم نبود که خدمت جناب ريس سيبيل گرو گذاشته بوديم که حرف سياسي ممنوع و فقط به مسائلي خارج از اين موضوع بپردازيم.
و اينک پيش بيني آب و هوا در 24 ساعت آينده:
آسمان هواي تهران در 24 ساعت آينده آفتابي, نيمه ابري, ابري, با وزش باد, ريزش باران و برف و طوفان و در بعضي نقاط همراه با سيل و زلزله و گاهي صاعقه و بلاي آسماني خواهد بود. از همه هموطنان خواهشمنديم چتر همراه خود داشته باشند و در خيابان رعايت کودکان را بکنند.
با تشکر
لوتي

1 Comments:

  • سلام
    اولاً از پیش بینی هوا ممنون!!!
    بعدشم اینکه من تصمیم داشتم دیگه در مورد خلیج فارس ننویسم ولی یه لینک جالب پیدا کردم از یه وبلاگ که خوندنش رو حتماً توصیه میکنم::
    http://www.persianblogger.com/farsi/archives/000457.html

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت آذر ۰۸, ۱۳۸۳ ۷:۰۷ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا