باد صبا

پنجشنبه، آذر ۱۲، ۱۳۸۳

بدوید بیایید جایزه بگیرید(2)

هوالمحبوب
این مطلب جالب که Nomad برامون نوشته بود در کوران بیانیه ها و اعتراضات مختلف به موسسه National Geographic گم شد!!!!!!!!! برای همین من دوباره اینجا میذارمش. نظر بدین:)
..................................

سلام به همگی، امیدوارم حالتون خوب باشه و حال دوستاتونم خوب باشه و حال دوستای اونام خوبتر و همینطور تا آخر(کلاً یه جورایی اگه دقت کنید برای تمام انسانها میشه اینجوری دعا کرد) ...نترسید!!! ایندفعه نمیخوام مطلب بنویسم فقط میخواستم یه چندتا جمله بگم و نظرتونو راجع اونا بپرسم:
زندگی زمین با مردم است ،زندگی مردم با وجود،زندگی وجود با روح،زندگی روح با عقل ، زندگی عقل با علم،زندگی علم با عمل و زندگی عمل بااعتقاد است.
خوشحال میشیم که هر چی متوجه شدین به ما هم بگین در ضمن به بهترین پاسخ به قید قرعه جایزیه نفیسی اعطا خواهد شد

4 Comments:

  • از جمادی مردم و نامی شدم
    وز نما مردم به حيوان سر زدم
    مردم از حيوانی و آدم شدم
    پس چه ترسم كی زمردن كم شدم؟
    حمله ديگر بميرم از بشر
    تا بر آرم از ملائك بال و پر
    وز ملك هم بايدم جستن ز جو
    كل شی‏ء هالك الا وجهه

    نوشتة Blogger بائوباب, در ساعت آذر ۱۲, ۱۳۸۳ ۳:۱۷ بعدازظهر  

  • سلام به بروبچ
    يه چي بگم.
    من امروز سرويس پك 2 ويندوز ايكس پي رو دانلود كردم حدود 300 مگابايت. اما واقعا خوبه چون حداقل يه فاير وال نصب ميكنه و خودش رو هم با آنتي ويروسها تطبيق ميده و...
    هر كي مي‌خواد بگه رايت كنم بهش بدم تا از دستش نرفته
    باي
    http://hezar-dastan.blogspot.com

    نوشتة Blogger بائوباب, در ساعت آذر ۱۳, ۱۳۸۳ ۱۲:۱۹ قبل‌ازظهر  

  • بابا اینجوری پیشبره من تنها برنده م جایزه م رو بدین میخوام برم

    نوشتة Blogger بائوباب, در ساعت آذر ۱۴, ۱۳۸۳ ۱۱:۰۳ قبل‌ازظهر  

  • نخیرم!!جنابعالی تنها نیستید. من و ساقی سری قبل جواب دادیم.بقیه هم که احتمالاً چیزی دستگیرشون نشده!!!

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت آذر ۱۴, ۱۳۸۳ ۷:۲۸ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا