باد صبا

شنبه، آذر ۲۱، ۱۳۸۳

ZOO!

دوستان سلام!حال و روزتون چطوره؟زندگی بر وفق مرادتون هست یا نه؟
ایندفعه می خوام راجع به باغ وحش بنویسم،نمی دونم شما تازگی رفتید یا نه،من خودم اخرین بار که رفتم 5-6سالم بود و ان زمانی بود که باغ وحش در داخل شهر بود (اگر اشتباه نکنم پارک ملت بود یا ساعی)و تنها خاطرهایی که برام مونده ،بوی گندش بود!
چند روز پیش خدا قسمت کرد که یه سری به باغ وحش بزنیم! انشاءا.. خدا قسمت شما هم بکنه!ایندفعه تمیز بود و بوی گند نمی داد!
جدای از شوخی جای باحالیه،توصیه می کنم اگر تا حالا نرفتید ایندفعه با دوستتون(دوست دختر یا دوست پسرتون!واه واه پناه بر خدا!اسلام بر باد رفت!!!)یه سر بزنید جدا مگم که بهتون خوش می گذره،البته وقتی دارید می رید مجهز برید،اگر توی خونه میوه و سبزی کهنه دارید با خودتون ببرید و به حیوونها غذا بدید،کار بسیار لذت بخشیه،مطمئنم که کیف می کنید.
البته در مورد حیوونهای باغ وحش ما، یه مسئله جالبی وجود داره و اون اینه که رزیم غذایی اکثر اونها دچار مو تاسیون شده،عرض می کنم!
حیوونای بیچاره رو اکثرا گرسنه نگه می دارن و غذای کافی بهشون نمی دند،حالا یا بودجه ندارن یا علت دیگه ای داره که به هر حال من نمی دونم،
خلاصه ملت هم در بدو ورود به باغ وحش برای دلبندانشون چیپس و پفک و پاپ کورن می گیرن که البته حیوونا اونها رو میل می کنند!
بطوریکه مثلا وقتی جلوی قفس خرگوشها می رسید اگر یک دست کاهو و یک دست پفک داشته باشید اقا یا خانم خرگوش به دستی که پفک داره تمایل شدیدی نشون میده!
یا اقای اسب پفک می خوره،چی توز حلقه ای!
میمونها رو که دیگه نگو !پفک رو توی دستشون تمیز می کنند بعد می خورن،البته تخمه هم خوب می شکنند مثل ادما شاید هم حرفه ایی تر!
اگر بگم اهوهای بیچاره برای خوردن پاپ کورن چه کار که نمی کردند باور نمی کنید،
توصیه می کنم حتما یه سری به باغ وحش بزنید جای مفرحی است و خودتون هم می تونید تفریحش رو برای خودتون بیشتر کنید.یادم رفت!اقا طاووسه هم پفک دوست داره!به اونم بدید:)
به همگی خوش بگذره.
سالم و سلامت باشید.

10 Comments:

ارسال یک نظر

<< باد صبا