باد صبا

یکشنبه، دی ۱۳، ۱۳۸۳

حرف

هوالمحبوب
سلام به روی ماه همتون! (خیلی لوس شد؟! چه اشکال داره ما هم یکم لوس بشیم؟!!)
اگر از احوالات ما جویا باشید، ملالی نیست جز دوری شما!
باور کنید دلم تنگ شده برای یک گپ صمیمی، بدور از تنشهای جامعه متمدن شهری.باور کنید دلم تنگ شده برای خنده های بی دلیل.باور کنید دلم تنگ شده برای روزهای کودکی، برای سرخوشی ها و بی خیالی ها.
باور کنید دلم تنگ شده برای آسودگی.
اینروزها فکر میکنم به آخر نزدیکتر شده ام.نپرسید "آخر چی؟" چون خودم هم نمیدانم. ولی میدانم به آخر یک چیزی نزدیک میشوم.حس مسخره ای است، نه؟ ولی هرچه هست حس بدیست. احساس میکنم زمان کمی برایم باقی مانده و هنوز آرزوهای زیادی در دلم دارم که به آنها نرسیده ام... بگذریم.
شما ها چطوريد؟ زندگی شما چطور میگذرد؟ اصلاً چه مي کنيد؟
غرض از مزاحمت اینکه ... ملالی نیست جز دوری شما.
..........................................
اولش که شروع کردم قرار نبود اینارو بگم، ولی خب دیگه...
خبرهای دريا لرزه عظیم اقیانوس هند رو پیگیری مي کنيد؟ وحشتناکه.150000 نفر تا دیشب.ما که چنین اتفاقاتی رو از نزدیک تجربه کردیم خیلی بیشتر از مردم غرب دنیا میفهمیم چنین فاجعه ای یعنی چه.کار زیادی از دستمون بر نمیاد جز اینکه براشون دعا کنیم.
در سراسر جهان جشنهای آغاز سال نو با غم و اندوه همره شد و به جای مراسم با شکوه آتش بازی شمعها روشن شدند و مردم به جای فریاد شادی، سال نو را با دقایقی سکوت به یاد قربانیان این حادثه آغاز کردند.اغلب ضیافت های سلطنتی آغاز سال نو در کشور های مختلف دنیا لغو شد در شرایطی که به قول رئیس جمهور اندونزی بامبنگ یودهویونو : " ما سوگواریم، ما مینالیم، قلب هایمان گریان است، درحالی که به هزاران کشته رها شده در خیابان ها مینگریم. "

"بدان آن كه مرگ را بر سر آدمى مى‏آرد همان است كه زندگى را در دست دارد، و آن كه مى‏آفريند همان است كه مى‏ميراند، و آن كه نابود مى‏سازد آن است كه باز مى‏گرداند، و آن كه به بلا مى‏آزمايد هم او عافيت عطا مى‏فرمايد."
..........................................
موسسه National Geographic عقب نشینی کرد. راستش فکر نمیکردم بتونیم کاری بکنیم که نشنال جئوگرافیک نقشه های جدید خودش رو تغییر بده؛ ولی تونستیم! و این فوق العاده است. نمیدونم هری پاتر هنوز هم اینجور حرکت ها رو خاله بازی میدونه یا نه. ولی اونچه که مسلمه اینه که ما به نتیجه رسیدیم!
..........................................
آلودگی هوای تهران به مرحله اضطراری رسیده و اگر پایداری جوی همچنان ادامه پیدا کنه میزان انباشت آلاینده ها ساعت به ساعت بیشتر میشه.
تا اطلاع ثانوی نفس نکشید.
.........................................
اینجا را ببینید! به این صفحه بروید و مطلب "فیلم شناسی دوئل " را بخوانید. به نظرم با نمک بود!!
.........................................
به نظرم یه عالمه حرف دیگه هم داشتم ...که الان هیچکدوم یادم نمیاد!
این مرقومهء همه چیز و هیچ چیز را به پایان میبرم در ساعت هشت و پنجاه و شش دقیقه صبح روز یکشنبه 13 دی ماه، در ابر شهر دود گرفته تهران.

6 Comments:

  • زندگي كردن من مردن تدريجي بود ....

    نوشتة Blogger بائوباب, در ساعت دی ۱۳, ۱۳۸۳ ۲:۳۸ بعدازظهر  

  • سلام من هنوز مطمئن نیستم این وبلاگ مال کیه..اگه مال یک نفر به نام آزاده خانوم..باید بگم که قبلا هم اینجا اومده بودم..و مطالب شما را خونده بودم...خوب مینویسید..ما هم گه گه چرندیاتی مینویسیم که خوشحال میشیم یه سر بزنید.
    راستی کاش منم حس رسیدن به آخر را داشتم ..باید حس لذت بخشی باشه...ولی من متاسفانه حس میکنم حالا حالا ها بایداین بار تنم را به دوش بکشم....

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت دی ۱۳, ۱۳۸۳ ۱۰:۱۰ بعدازظهر  

  • سلام
    این یه وبلاگ گروهیه،البته گویا این شخصی که شما میگین هم توش هست!!!
    دوست عزیز آدرس ندادی بهت سر بزنیم!!!
    دعوت میکنی بدون آدرس؟؟؟
    منتظرم!

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت دی ۱۴, ۱۳۸۳ ۱:۵۸ بعدازظهر  

  • کن گفتم sign upاومدم یه کامنت بذارم این بلاگر گفت بای
    باشه..بعد که خواستم عضو بشم هر شناسه ای که انتخاب کردم نگرفت که نگرفت...دیگه عجیب غریب ترین ترکیبات ونا منتظر ترین اسمها را انتخاب کردم بازم گفت نمیشه!!!!و این بسیار جالب بود..اخرش از خیریش گذشتم...و او.مدم همون ناشناس جواب بدم..خلاصه من سمیه هستم..اونی که تو میشناختی را شکستنش..روزگار..آدما. و همون یگانه که تو بهش اعتقاد داری و من دیگه ندارم...آره منو شکستن...من دیگه اونی نیستم که میشناختی..

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت دی ۱۴, ۱۳۸۳ ۱۰:۵۴ بعدازظهر  

  • این بلاگ اسپات اینجوریه دیگه.عوضش تو میتونی بدون نام نظر بذاری ؛کاری که پرشین بلاگ اجازه نمیده!
    راستی بازم یادت رفت آدرس بدی!! خودم میدم:
    www.rainysomy.persianblog.com

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت دی ۱۵, ۱۳۸۳ ۸:۴۵ قبل‌ازظهر  

  • سلام
    خيلي ممنون از كامنتت
    شرمنده كردي
    www.protester.persianblog.com

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت بهمن ۱۴, ۱۳۸۳ ۱:۱۱ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا