باد صبا

شنبه، دی ۱۹، ۱۳۸۳

سلام:)

سلام
...
چه خوش آن قمار بازی که بباخت هرچه بودش
بنماند هیچش الّا هوس قمار دیگر

سلام دوباره! اینروزها من خوشحالم! و چون خوشحالم میخواهم این را به شما هم بگویم. این روزها احساس میکنم هنوز هم میتوان برای زندگی بهانه های قشنگی پیدا کرد. نه، اینروزها فکر میکنم زندگی هیچ بهانه ای نمیخواهد. به خودی خودش زیباست .آفتاب در آسمان بدرخشد یا باران سیل آسا ببارد و یا برف همه جا را سفید کند، مهم نیست. مهم زندگیست که جاریست.
اینروزها احساس میکنم کسی در باد نام مرا تکرار میکند.
.....................................................
موسیقی جادوست . این جمله را چند بار شنیدید؟ این جمله را چند بار گفته اید؟ این جمله را چند بار زندگی کرده اید؟ من به جادوی موسیقی ایمان دارم. از فلوت آمریکای لاتین گرفته تا گیتار اسپانیایی؛از موسیقی بلوز آفریقا گرفته تا موسیقی بومی ژاپن؛از صدای دلنشین تار ایرانی گرفته تا نواهای گوشنواز پرکاشن!
من همه را دوست دارم.
.....................................................
پریروز متوجه شدم به میمنت و مبارکی (!) وبلاگمون فیلتر شده! به نظر شما این هیجان انگیز نیست که در کنار هزاران سایت با محتویات غیر اخلاقی ، وبلاگهای که جز پراکندن افکار مسموم کار دیگه ای ندارند و نوشته هایی که سراسر توهین به مقدسات یک ملت هستند، سایت ها و وبلاگهایی که نویسندگان اونها تمام بد بختی های زندگیشان را در اسلام خلاصه میکنند ، وبلاگ ما بسته بشه؟ به نظر من که هیجان انگیزه!!
اینجانب به خودم ، مسئولان دلسوز ،عزیزانم در شرکت مخابرات ایران، وکلیه وبگردان دوست داشتنی از هر رنگ و نژاد و مذهب صمیمانه تبریک میگم!!
(راستش در حال حاضر هیچ علاقه ندارم اجازه بدم چیزی باعث ناراحتیم بشه، پس بیخیال فیلتر!)
..................................................
میدونید،من واقعاً لذت میبرم وقتی میبنم دو تا جوون عاقلانه و منطقی با هم صحبت میکنن!
حق نگهدار