باد صبا

یکشنبه، دی ۲۰، ۱۳۸۳

سر و زر و دل و جانم ...

هر آنکه جانب اهل وفا نگه دارد.......خداش در همه حال از بلا نگه دارد
حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست .......که آشنا سخن آشنا نگه دارد
دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای ....... فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد
گرت هواست که معشوق نگسلد پیوند ....... نگاه دار سر رشته تا نگه دارد
صبا بر آن سر زلف ار دل مرا بینی .......ز روی لطف بگویش که جا نگه دارد
چو گفتمش که دلم را نگاه دار بگفت ....... ز دست بنده چه خیزد خدا نگه دارد
سر و زر و دل و جانم فدای آن یاری ....... که حق صحبت و مهر و وفا نگه دارد
غبار راه گذارت کجاست تا حافظ ....... بیادگار نسیم صبا نگه دارد

5 Comments:

  • اي بابا.
    امروز چرا همتون يه چيزيتون ميشه؟
    هري جون تو كه به من فحش مي‌دي مي‌گي چرا تو وبلاگ شعر مي‌زاري.
    حالا چرا خودت شعر مي‌گذاري.

    همه اونهايي كه به من گفتي خودتي ....

    نوشتة Blogger بائوباب, در ساعت دی ۲۰, ۱۳۸۳ ۱۱:۱۰ قبل‌ازظهر  

  • دستت درد نكنه.ولي به هر حال:
    قهر قهر تا روزقيامت!

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت دی ۲۰, ۱۳۸۳ ۲:۴۴ بعدازظهر  

  • تو هم ای خوب من این نکته به تکرار بگو
    این دلاویز ترین شعر جهان را ، همه وقت
    نه به یک بار و به ده بار ؛ به صد بار بگو
    "دوستم داری" ؟ را از من بسیار بپرس
    " دوستت دارم " را با من بسیار بگو...

    با نوشتت کاملا موافقم و نمی فهمم اصلا آدم غیر از عملی کردن اون چیزایی که تو زندگی دوست داره می تونه چه کار دیگه ای داشته باشه ؟

    دست تو هم درد نکنه اما این به معنی آشتی کردن نیست .

    نوشتة Blogger harry potter, در ساعت دی ۲۰, ۱۳۸۳ ۵:۲۹ بعدازظهر  

  • بائوباب خان ، شما به جای اینکه به وبلاگ ما گیر بدی برو وبلاگتو آپدیت کن! با وجود دو تا نویسنده خیلی وقته گردگیری نکردینش!

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت دی ۲۱, ۱۳۸۳ ۸:۳۲ قبل‌ازظهر  

  • رييس خان من مثل شماها كه بيكار نيستم كه. امتحان دارم
    بعد امتحانها كيش و ماتتون ميكنم.
    باي

    نوشتة Blogger بائوباب, در ساعت دی ۲۱, ۱۳۸۳ ۱۲:۱۴ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا