باد صبا

شنبه، بهمن ۱۰، ۱۳۸۳

تمام عمر منهای علی ، هیچ . . .

هوالمحبوب

میخواستم بنویسم که غدیر ...
میخواستم بنویسم که علی ...

میخواستم بنویسم:
علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را ....
میخواستم بنویسم:
یا علی گفتیم و ...
میخواستم بنویسم:
آن روز که حق بود و دگر هیچ نبود / در پس پرده معبود علی بود به سجود

نشد. نمیشه . نتونستم ...

از طرف همه بر و بچ باد صبا ، عیدتون مبارک!
این دو بیتی رو هم از طرف آسمان که الان مشهده قبول کنید:

ایام اگرچه همه از حی قدیر است
پاکیزه ترین روز خدا عید غدیر است

ایام کثیــــــــر است ولی زان همه ایام
بسیار قلیل است که با خیر کثیر است


علی علی

2 Comments:

  • سلام
    راست میگه این بائوباب. هری جان سیدی، کاریشم نمیشه کرد.فکرم نکن که چون از عید گذشته ما یادمون میره نه از این خبرا نیست. عیدی میخوایم.دیگه چجوری میخوای به اهالی یه وبلاگ عیدی بدی مشکله خودته!
    منتظریم:)
    اینو اینجا هم نوشتم که بعداً نگی ندیدم!!!!!!!!!!

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت بهمن ۱۱, ۱۳۸۳ ۱۲:۲۱ بعدازظهر  

  • من مي‌خوام يه اعترافي بكنم.
    ديشب كه داشتم با هري‌پاتر عزيز صحبت مي‌كردم گفتم كه من عيدي مي‌خوام و تو وبلاگ مي‌زنم. اما هري من رو تهديد كرد. گفت اگه تو وبلاگ بزني بهت عيدي نمي‌دم و اگه نزني چهارشنبه تو و كمر باريك رو با هم مي‌برم استخر و شام هم مهمون من.
    اما من كه دلم نيومد به بر و بچ خبر ندم. اهل خيانت هم نيستم. رشوه هم قبول نمي‌كنم. يا همه يا باز هم همه.
    :))
    راستي اين جناب رييس ظاهرا چيزهايي كه به نفعش هست مي‌بينه و هر چي به ضررش هست نمي‌بينه ؟؟؟
    :))

    نوشتة Blogger بائوباب, در ساعت بهمن ۱۱, ۱۳۸۳ ۱۲:۳۸ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا