باد صبا

سه‌شنبه، بهمن ۱۳، ۱۳۸۳

بچه ها عیدی

سلام
در کف شیر نر خون خواره ای
غیر تسلیم و رضا کو چاره ای
خوب چه می شود کرد ، من هم در میان شما تک افتاده ام و ترجیح می دهم قبل از آنی که جد و آبادم ردیف شوند ، خودم محترمانه عیدی را دودستی تقدیم کنم .
و اما عیدی . از آنجا که اهالی باد صبا احتاج به تفریحات سالم دارند و باز از آنجا که رئیس که وظیفه تر و خشک کردن بروبچ را دارد تا کنون هیچ فکری برای تفریحات سالم این نوگلان باغ زندگی ( یعنی ما ) نکرده است ، اینجانب ( یعنی من ) ضمن سرودن بیت زیر برای ریاست فخیمه مرقومه دانی ؛ لینک زیرتر ( یعنی زیرتر از بیت ) را به عنوان عیدی یا همان تفریحات سالم خدمت تمام اهالی باد صبا تقدیم می کنم .
مرنجان دلم را ای رئیسِ ظالم
آخه ما نداریم تفریحاتِ سالم
..................
در ضمن چند وقتی است که به علت مشغله زیاد کمتر توانستم مرقومه ای پدر مادر دار قلمی کنم . به قول شاعر که :
تا صفحه ای از کلیله در گوشم شد
سیصد ورق از شفا فراموشم شد
به هر حال ممکن است این وضعیت تا یک ماهی دیگر هم ادامه یابد ، خوب بهتر شما
در پناه حق
هری پاتر

4 Comments:

  • من هم که کلا قهرم و اگه فکر کردی اینجوری آشتی میکنم کور خوندی (در جواب نظر مطلب پیش)

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت بهمن ۱۳, ۱۳۸۳ ۷:۰۳ بعدازظهر  

  • ghahri ke ghahri ,man keike tavalod mokham

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت بهمن ۱۳, ۱۳۸۳ ۱۱:۳۴ بعدازظهر  

  • سلام آقاي پاتر!
    با عيدي ات خيلي حال كردم ولي دمدماي آخرش كه داشتم به مقصد ميرسيدم بيشتر ذوق كردم.
    هر وقت صحبت از تركوندن ميشه مجنون ميشم (البته الان هم مجنوني ام) بگو چي تركوندني نيست رديفش كنيم.
    من نميدونم چرا اين دو كشور دوست و همسايه دچار اسم مستعار هستن بائوبابا هم يه نامي برام انتخاب كرده كه اونم بد نيست.
    در انتها ارادتمند آقا جوادم

    نوشتة Blogger سپار, در ساعت بهمن ۱۴, ۱۳۸۳ ۱:۳۷ قبل‌ازظهر  

  • سلام
    معنی تفریحات سالم رو هم فهمیدیم!!!
    امیدوارم نوگلان باغ زندگی سکته نکرده باشند!
    به قول یکی از تو هری خان بیشتر از این نمیشه انتظار داشت!

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت بهمن ۱۴, ۱۳۸۳ ۸:۴۲ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا