باد صبا

شنبه، فروردین ۲۰، ۱۳۸۴

دلم برایت تنگ شده ...

هوالمحبوب
سلام
الان، غروب روز جمعه 29 صفر است.
دلم برای حرم امام رضا (ع) تنگ شده.دلم برای دیدن گنبد طلایی مرقدش تنگ شده. دلم برای کبوتر های گرد حرمش تنگ شده. گیرم که اگه از ته دل صداش کنی میشنوه ... گیرم که اگه از صمیم قلبت باهاش حرف بزنی میشنوه ... این قبول که اگه بخوای همینجاست توی دلت ... ولی دلم برای بودن تو حرمش تنگ شده. دلم برای فقط نشستن و از دور به اون پنجره فلزی خیره شدن تنگ شده ... .
میگن تا خودش نطلبه ، تا خودش دعوتت نکنه ، نمیشه بری ... پس کاش دعوت کنه ... آخه دلم براش تنگ شده ... .
....................................................
در پایانی ترین لحظات روزهای عزاداری، به خودم یه قول دادم. یه قول سفت و سخت. تصمیم ندارم براتون بگم چه قولی. اما شاید این جدّی ترین قولی باشه که در طول عمرم به خودم دادم. بنابر این مطمئن باشین که خیلی مهمه. برای همین اینو اینجا نوشتم. حالا همینجا این رو هم میگم که اگر قولم ، به هر دلیلی، شکسته شد؛ میام همینجا، تو وبلاگ ، و به همتون میگم تا همتون بدونید دیگه روی حرفهای من حساب نکنید ! چون کسی که قول خودش به خودش رو بشکنه اصلاً آدم قابل اعتمادی نیست.
عزاداری هاتون قبول،
روزهاتون آسمانی،
و دقایق عمرتون سرشار از عطر یاس باشه.


پی نوشت: بحث قبلی همچنان بازه. اگه دوست دارین باز هم در موردش نظر بدین.

4 Comments:

  • سلام. خدا قبول کنه. التماس دعا. ما رو هم از دعاتون بی نصیب نذارین.

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت فروردین ۲۱, ۱۳۸۴ ۸:۲۵ قبل‌ازظهر  

  • راز عشق رو همون زوج خوشبخت درک کردند.اینکه بعد از ازدواج هنوز با هم دوست هستند نه لزوماً مالک جسم و روح همدیگه...
    این خیلی مهمه که ما بفهمیم ازدواج کردن نباید بندی باشه به دست و پای ما، بلکه باید مقدمه ای باشه برای پرواز ...

    )ر رابطه با بحث مطلب قبل...(

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت فروردین ۲۱, ۱۳۸۴ ۷:۵۳ بعدازظهر  

  • سلام
    چند سالي هست كه به زيارت آقا نرفتم.اگه اين قضيه طلبيدن صحيح باشه چرا ما را نمي طلبه؟! خيلي يعني من بدم؟!بدجوري خسته ام.ريئس چقدر صادقانه و از ته دلت صحبت كردي.خيلي قشنگ بود.اميدوارم به قولي كه به خودت دادي وفادار باشي و بهش عمل كني.//موفق باشيد

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت فروردین ۲۱, ۱۳۸۴ ۱۰:۳۳ بعدازظهر  

  • سلام
    راستش چند وقته سرم بسی بسیار شلوغه
    خدا بخواد آپ دیت خواهیم شد
    راستی شکستن قول و قرار شخصی، تو خوش بینانه ترین حالتش نوید یک تحوله
    من که تاحالا خیلی اینکاره بودم
    خداقوت

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت فروردین ۲۳, ۱۳۸۴ ۱۲:۵۱ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا