باد صبا

چهارشنبه، اردیبهشت ۰۷، ۱۳۸۴

"" مرثیه ای از زبان خودم خطاب به خودم ""

کی اشکاتو پاک میکنه وقتی منو نداری ؟
دست رو موهات کی میکشه شبا که غصه داری ؟
شونه کی مرهم هق هقت میشه دوباره ؟
از کی بهونه می گیری شبای بی ستاره ؟

برگ ریزونای پاییز کی چشم به رات نشسته؟
از جلو پات جمع میکنه برگای زرد و خسته
کی منتظر میمونه حتی شبای یلدا
تا خنده رو لبات بیاد شب برسه به فردا ؟

کی از سرود بارون قصه برات میسازه ؟
از عاشقی میخونه وقتی که راه درازه
کی از ستاره بارون چشماشو هم میذاره ؟
نکنه ستاره ای بیاد و یاد تو رو نیاره

کی اشکاتو پاک میکنه . . .


به قول ئه سرین بانو ، گلپونه های وحشی احساسم ، خیلی خَرید اگه پلاس و پژمرده بشید !!!
(جمله جالبیه به نظرم!!)
.....................................
بین دو تا مطلب مردد بودم ، قرعه به این یکی افتاد!

6 Comments:

  • سلام.
    نمي‌دونم من هروقت با هري خان راجع به وبلاگ بحث مي‌كنم، جناب اعتقاد وافري داره كه من از متون بلند بدم مي‌اد و نه تو وبلاگ خودمون و نه تو وبلاگ ديگران مطالب بيشتر از 7-8 خط رو نمي‌خونم. حالا از نوشته‌هاي خودت بگذريم آخه آدم حسابي كسي تو قسمت كامنت 3 صفحه مطلب مي‌نويسه !!؟؟؟؟
    در ضمن اون نوار شجريان من رو بيار تا قلبم از كار نيافتاده.

    نوشتة Blogger بائوباب, در ساعت اردیبهشت ۰۷, ۱۳۸۴ ۹:۲۳ قبل‌ازظهر  

  • يك بيتي براي ته وبلاگ
    اظهري هندي:
    از دشمنان برند شكايت به دوستان
    چون دوست دشمن‌ست، شكايت كجا بريم؟

    نوشتة Blogger بائوباب, در ساعت اردیبهشت ۰۹, ۱۳۸۴ ۱۱:۵۵ قبل‌ازظهر  

  • گيجي كه من و شما نداره
    ببخشيد تك بيت بالا مال سعدي بود. شعر رو عوض كردم نويسنده رو يادم رفت.
    EX me

    نوشتة Blogger بائوباب, در ساعت اردیبهشت ۰۹, ۱۳۸۴ ۱۲:۰۱ بعدازظهر  

  • میگم این احساسات لطیف رئیس جان و ئه سرین بانو واقعا لطیفه!!!!
    فکر کنم گلپونه ها شرمنده بشن این جملات قصار رو ببینن.

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت اردیبهشت ۱۰, ۱۳۸۴ ۸:۲۹ قبل‌ازظهر  

  • عرض شود كه : ابي زياد گوش نده ميره رو اعصاب:P البته واسه ما اينجوريه شمارو نمي دونيم:P حال گلپونه هات خوبه؟;)

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت اردیبهشت ۱۰, ۱۳۸۴ ۹:۲۸ قبل‌ازظهر  

  • نه ! نخير اينطوري نميشه.نبينم رييس خاتون گرفته و دمق باشه.به قول يه بنده خدايي « يعني چي » مطلب بنويسي بعد در كامنت رو تخته كني؟ فكر كردين فقط همونجا ميشه كامنت نوشت ؟نه اين حرفا تو كله من يكي كه نميره . رييس خاتون كوتاه بيا. فكر كنم دچار كمبود تقويم نويسي شدين ، اصلا يه مورده تقويمي بنويسي سرحال مياين . آره من نسخه شادابي بروبچ بادصبا رو ميدونم كه همانا تقويم نويسي است.
    راستي بابت سوغات شرمنده ام بادصبايي ها بيشتر از اين حرفا به گردن من حق دارن ايشالا به زودي از شما سوغات آوردن رو ياد مي گيرم.

    نوشتة Blogger سپار, در ساعت اردیبهشت ۱۱, ۱۳۸۴ ۱۱:۲۳ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا