باد صبا

یکشنبه، اردیبهشت ۲۵، ۱۳۸۴

تولد

شكر . امسال بهترين تولدم را داشتم در ميان همه ي تولد هايي كه در عمرم تجربه كرده بودم . بهترين شب تولد ، بهترين روز تولد و بهترين تبريكات تولد . والبته قسمت مهمي از اين شادي را مديون هم قلمي هاي خوب باد صبا و مجنوني هاي عزيز و مهمتر از همه برو بچه هاي بامرام كلوپ بامرام ها هستم . شبش برايم عزيز بود كه خوب به دلايل شخصي نمي توانم قلمي اش كنم ؛ روزش برايم مهم بود چراكه يكي از سنگين ترين وظايف زندگي ام از روي دوشم برداشته شد و براي مدتي هم كه شده احساس آزادي را تجربه مي كنم .
از قديم گفته اند لعنت بر دهاني كه بي موقع باز شود و دهان من هم از همان دست دهان ها است كه بايد گل گرفتش !! چند روز قبل بي مرام هاي كلوپ بامرام ها ما را دوره كردند كه هفته ي بعد تولدت است و بايد شيريني بدهي و ... من هم كه خراب مرام و مرام بازي و رفيق و زنگ و زنگوله و ... به دفعه سوم نرسيده كه هيچ ، اساسا نپرسيده بعله را گفتيم و خلاصه خودمان را بدبخت كرديم . در نتيجه برنامه ي ما اين شد كه به جاي كيك تولد ، من سه شنبه عصر اين لشوش ويلان در اين مرقومه داني ها را به صرف سونا و استخر دعوت كنم . البته دوست داشتم نوع شيريني تولدم جوري باشد كه نسوان محترم هم بتوانند استفاده كنند اما راستش را بخواهيد هرچه گشتيم استخري پيدا نكرديم كه خانم ها هم بتوانند بيايند !!! اين دفعه را نقدا مردانه برگزار مي كنيم تا ببينيم دفعه ي بعد چه پيش مي آيد . فعلا نسوان محترم لينكهاي جالب زير را از من بپذيرند تا فكر كنم و ببينم چه جور شيريني مي شود براي شما دست و پا كرد !!!
بازم از همه شما ممنونم . از رئيس ، بائوباب ، بنيامين ، آسمان ، معصومه ، ئه سرين و ...
در ضمنا خدمت تمام چتر بازان محترم : هر كي فردا كادو تولد نياره از استخر و شيريني و ... خبري نيست !
..........
اين ثبت نام رياست جمهوري هميشه حكايت‌هاي جالبي به همراه داره. آدم‌هاي مختلف و تفكرهاي و عقايد خاص و جالب براي رئيس جمهور شدن و يا هرقصد ديگه‌اي ثبت نام مي‌كنند و مي‌شوند سوژه كلي عكاس.
مثلا يكي كه شكل صدام بوده با كلاه شاپو رفته ثبت نام كرده و گفته اميدوارم چون شكل صدام هستم بهم راي بدم. عكس از ايسنا
يكي ديگه با لباس عربي رفته ثبت نام كنه و ادعا كرده اسم من مهدي موعوده. بيچاره به خاطر اين كه شناسنامه‌اش مخدوش بوده ازش ثبت نام نكردند و او هم تهديد كرد در صورت ثبت نكردن مي‌رود و ظهور مي‌كند، به خاطر همين هم دستگيرش كردند. عكس طرف!
يه خانمي ادعا كرده كه در زمان طاغوت عضو حزب رستاخيز بوده. سه دوره پيش هم ثبت نام كرده و رد شده.
يك پيرمرد 86 ساله كه ادعا كرده بود بنيانگذار تهران بوده گفته است كه 3 سلطان، 22 نخست وزير و 6 رئيس جمهور را تجربه كرده است.اين مرد 86 ساله كه مدعي است در سه دوره انتخابات تائيد صلاحيت شده، در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه پرسيد چه طرحي براي فرآيند هسته‌اي ايران به ويژه كيك زرد و سانتريفيوژ داريد، گفت: اولاً من قنادي بلد نيستم تا كيك زرد درست كنم ولي سريع مشكلات هسته‌اي ايران را حل مي‌كنم و اين مسائل به خودم مربوط است و به شما ربطي ندارم.
پديده اولين روز ثبت نام داوطلبان نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، يك شير فروش تربت حيدريه‌اي بود كه مسير شهر خود تا تهران را شب گذشته پيموده وصبح زود خود را به وزارت كشور رساند.
گزارش تصويري از ثبت نام داوطلبان نهمين دوره رياست جمهوري:
تصاوير ديدني از اولين روز ثبت‌نام نامزدهاي رياست‌جمهوري (بازتاب)
در پناه حق
هري پاتر

4 Comments:

  • چند نكته بائوبابي
    1- درمورد اون دختر خان 18 ساله كه نامزد شده. اين بنده خدا ظاهرا اسم نامزدي شنيده با كله دويده اومده ثبت نام. ببخشيد اشتباه گرفتيد.
    2- شنيديد كه ناصر حجازي هم كانديداي رياست جمهوري شده. خوب بنده خدا امسال تيم گيرش نيومد به فكرش افتاد بره رييس جمهور بشه. اشكال نداره اما خوب ديروز كابينه ناصرحجازي هم معرفي شد. كابينه‌ش رو بخونيد بد نيست، مخصوصا اگه اهل فوتبال هستيد.
    http://parsfootball.com/php/index.php?op=articulos&task=verart&aid=19472

    نكته:
    در بين اين كانديداها جاي هري خاليه 

    نوشتة Blogger بائوباب, در ساعت اردیبهشت ۲۶, ۱۳۸۴ ۸:۳۲ قبل‌ازظهر  

  • می خواستم بگم که ما بیخود نمی آییم تو این مرقومه دانی تبریک بنویسیم. بلکه انتظار شیرینی داریم.
    ما شیرینی می خوایم یالا!!!


    راستی اگه دنبال راه دودره کردن می گردی ، بیا خودم هستم. تو این یکی خبره هستم. هر چند که معلومه خودت هم ختم روزگاری. اصلا این، یکی از همون خصوصیات اردیبهشتی هاست، که قبلا اشاره کرده بودم.:)

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت اردیبهشت ۲۶, ۱۳۸۴ ۸:۴۷ قبل‌ازظهر  

  • اجازه! اجازه!
    من اولش رو نديده بودم. عزيزان اقفال نشيد. آخه تا حالا شنيديد هري نم پس بده!!!!
    نه عزيزم اين جناب هري خان، تعدادي بليط مجاني استخر (از اين و اون) جمع كرده اونم نزديكهاي ميدون شوش مي‌خواد ما رو ببره استخر. يه دفعه اقفال نشيدها يا اينكه دلتون به حال هري بسوزه. همون بهتر كه نمي‌آييد. شپش مي‌گيريد.

    نوشتة Blogger بائوباب, در ساعت اردیبهشت ۲۶, ۱۳۸۴ ۱۲:۵۶ بعدازظهر  

  • هري جون اين ولخرجي هات من رو كشته ولي ماجراي آزادي از بند اسارتت چيه مرامي؟؟؟ آخه يك جوان تو اين سن وسال چطور ميره تو بند؟؟ P:
    در ضمن نميدوني وقتي «بعله» رو ازت گرفتيم چه ناز شده بودي خوشگل كه بودي خوشگل تر شدي.
    هري جون بيشتر مي گشتي شايد يك جايي پيدا مي كردي كه خانمهاي محترم هم در اين بزم شريك باشن من شنيدم تو كاشان يك حمامي هست كه آقايان و خانمها با هم ميرن اونجا بعيد نيست مشابه اون در تهران پيدا بشه.بعلاوه چون همه ما مجرديم ديگه اون بحث اجازه متاهلين هم پيش نمياد. اين خطبه رو ايراد كردم تا از موقعيت خانمهاي محترم و سهيم شدنشون در اين مراسم حمايت كرده باشم.ما كه بخيل نيستيم.

    نوشتة Blogger سپار, در ساعت اردیبهشت ۲۶, ۱۳۸۴ ۸:۳۸ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا