باد صبا

دوشنبه، اردیبهشت ۲۶، ۱۳۸۴

بزم شادي

آسمان ديده بر زمين گشوده بود و مدينه، شب انتظارش را به دست صبح اميد مي سپرد که ناگاه در صبح دمي حيات بخش آفرينش، تولدي دوباره کرد و يازدهمين روشنگرش را به هستي بخشيد. عرش به برکت ميلاد جهان افروز امام عسکري (ع) بزم شادي گستراند. تولد او موعودي را بشارت دهنده است که ظهورش، سپيده دمي است به سوي روشنايي و مرهمي برتمامي رنج ها و مقصد تمام رفتن ها و رسيدن ها.به اميد ظهورش!
.............
1-از گفتن اين تبريك دو هدف داشتم كه اوليش خوب تبريك ولادت امام حسن بود و دومي گرفتن حال آسمان كه فكر نكند فقط خودش بلد است اين دست مناسبت ها را تبريك بگويد !!!
2-بي معرفت ( بائوباب با توام ) من قراره ببرمت استخر ميدون شوش ، آخه تو گشنه اصلا تو عمرت سنا ديدي ؟؟! اي ... تو روت
3- من از عزيز دلم ، رفيق گرمابه و گلستان ، يار غار ... آقا بنيامين خواهش مي كنم به علت مصون ماندن پرده ي عفت از هرگونه گزند ، بي خيال بحث نوع رابطه ي بائوباب با طراحان سوال كنكور بشه . ( خداييش خيلي جلوي خودمو گرفتم )
..............
اينم يه لينك پر از طرخ هاي زيبا در رابطه با امام حسن عسگري عليه السلام
http://www.tebyan.org/Monasebat/84/01/html/askari84-wallpaper.htm
http://www.tebyan.org/Monasebat/84/01/html/askari84-wallpaper.htm
..............
و اينم يه مطلب تقريبا خوب درباره ي آن حضرت:
http://www.tebyan.org/Monasebat/84/01/html/askari84-faryad.htm
در پناه حق
هري پاتر

4 Comments:

  • اولا منم تبریک میگم.
    دوما خدمت آزاده جون: هری پاتر اینجور که مجنونیها میگن استاد بنده در دودره کردن هستند.
    سوما اینکه من شیرینی دادم، نه جریمه ای که قرار بود بدم ، بنابراین (البته کوچیکتونیم آقا هری) یه جورایی بقیه رو دودره کردم. اگر خدا قبول کنه:)

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت اردیبهشت ۲۷, ۱۳۸۴ ۸:۳۳ قبل‌ازظهر  

  • سلام:)
    ديدم بحث شيريني و ايناست گفتم بيام سلام كنم:))
    اول اينكه معصومه هرچي هم بگه واسه خودش گفته:) ايشون دقيقا جريمه رو دادند نه شيريني. حالا دلش خوشه كه شيريني داده اوكي بابا دلش خوش باشه:)
    دوم اينكه هي نوشتيد بگيد چجوري ما شيريني ميديم و اين حرفها. بابا يه قرار جور كردن كه اين همه ناز و عشوه نداره كه. با اينكه من عضو كلوپ با مرامها نيستم ولي حاضرم برنامه تون رو رديف كنم. شاهدم هم معصومه كه توپ برنامه رديف مي كنم و اينا:)) آن لاين هم بچه هارو جور كردم واسه يه قرار باحال:) اگه پايه ايد همه تون و همه هستيد خبر بديد من قرارتون رو جور كنم جناب پاتر و بائوباب هم اينقدر شرمنده نشن كه شيريني ندادن:)
    اوچيك شوما، ززززززززت زياد:)

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت اردیبهشت ۲۷, ۱۳۸۴ ۱۰:۳۳ قبل‌ازظهر  

  • منم تبریک و این حرفها!!!
    آسمان جان اعتراف کن جاموندی عزیزم، این که غر زدن نداره:))
    می بینم که شیرینی بازاره!!!!!!!!!
    یه دو روز من سر نزدم ببین چه خبر شده!!!!!
    الحمدلله که همه عزیزان پایه چتر و شیرینی و این حرفها هستند (تا کور شود ...)
    اتفاقاً ئه سرین جان منم تو فکر یه برنامه شیرینی خوران دور همی بودم. ایشاللا تو یه فرصت مناسب ردیف میکنم.
    البته من و آسمان از اول اردیبهشت همش تو فکر یه برنامه تفریحی برای بازدید از همون حموم مختلط که فافا گفت بودیم ولی آخرشم جور نشد:((

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت اردیبهشت ۲۸, ۱۳۸۴ ۸:۵۱ قبل‌ازظهر  

  • خدمت هري جونم كه گرماي دم و بازدمه عرض كنم ، چشم!!! ديگه با اون پسره كاري ندارم و دست از افشاگري بر ميدارم.
    از كليه بادصبايي ها هم متشكرم و از خدا ميخوام كه لطافت وجودتون مثل وبلاگتون هميشه سبز باشه.

    نوشتة Blogger سپار, در ساعت اردیبهشت ۲۹, ۱۳۸۴ ۱:۴۲ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا