باد صبا

یکشنبه، تیر ۰۵، ۱۳۸۴

روزهایی با خبر های مهم!!!

هوالمحبوب
سلام
چند وقتیست حس نوشتن ندارم. نه برای خودم؛ نه برای دیگران. البته با دستگاه کامپیوترم هم کمی مشکل پیدا کرده ام ، شاید دلیلش این باشد.
کامپیوتر اداره هم که یک جور دیگه قر و قاط شده!
راستش حس درست کردنشون رو ندارم.
دیروز می خواستم یک پست دو خطی بنویسم مبنی بر اینکه:
من هستم.
من زنده هستم!
ولی ننوشتم. حتی کامپیوترم رو روشن کردم ولی به جای نوشتن این مطلب به صدای سیمین غانم گوش دادم!
............................................
فردا دوشنبه است.
فردا دوشنبه ششم تیر ماه است.
فردا دوشنبه ششم تیر ماه سال هزار و سیصد و هشتاد و چهار است.
فردا روز مهمی است!!!
.
.
.
چرا؟ نمی دونید؟ خبر ندارید؟
ای بابا ...
حالا خوبه بهتون نگم؟!!!!
نه می گم.
درست یک سال پیش، در چنین روزی یعنی 6 تیر ماه سال 1383 اولین مطلب به وبلاگ باد صبا پست شد!
یادش به خیر!
نه اینکه اولین مطلب نوشته خیلی آش دهن سوزی بوده باشه ها ، نه!
ولی اینکه یه چیزی از یه جایی شروع شده و جلوی چشم من رشد کرده و حالا یک سالش شده جالبه.
امروز به اهدافم در یک سال پیش برای تاسیس یه وبلاگ فکر کردم ... به بعضی هاش نرسیدم و به جای اون به بعضی چیزای دیگه رسیدم ... از این بابت خوشحالم.
علی ایّحال، این سالروز فرخنده را به تمامی اهالی وبلاگستان تبریک و تهنیت میگم! سزاوارست چنین روز پر شکوهی برای همیشه در ذهن تمام کسانی که به نوعی با اینترنت و دنیای وبلاگ نویسی ارتباط دارند ماندگار شود !

............................................
راستی خبر دارین دو روز دیگه چه روز مهمیه؟
یک روز با شکوه ... تاریخی ... ماندگار ...
چی؟ از این یکی هم بی خبرین؟؟؟
حالا تولد باد صبا هیچی ... این یکی که خیلی مهمتره ...
ای بابا ...
من از دست شماها چی کار کنم که از هیچی خبر ندارین؟
.
.
.
حالا که اینطور شد نمیگم تا وقتش برسه!

یا حق

7 Comments:

  • ای بابا . بازم که تولدِ ! بابا ما غم باد گرفتیم از خوشی .
    حالا کیک این تولد رو باید از کی بگیریم ؟؟! ها ؟
    تولدمون مبارک

    نوشتة Blogger harry potter, در ساعت تیر ۰۶, ۱۳۸۴ ۱۲:۰۳ قبل‌ازظهر  

  • سلام! سلام!
    مباركه، ميبينم سالگرد ميگيرين!!!
    ايشالا هميشه سالگرهاي خوب و شيرين و محتوا دار.
    اگر شيريني خورون بود و نفر كم داشتين رو من حساب كنيد.

    نوشتة Blogger سپار, در ساعت تیر ۰۶, ۱۳۸۴ ۱۲:۳۰ قبل‌ازظهر  

  • ما شيريني ميخوايم يالا!!!ما شيريني ميخوايم يالا!!!تولد تولد شيريني ها كجايند؟ تولد تولد كي شمعها رو فوت ميكنه؟؟؟؟تولد تولد كي اين وسط رو شلوغ ميكنه؟؟؟؟؟

    نوشتة Blogger سپار, در ساعت تیر ۰۶, ۱۳۸۴ ۱۲:۳۷ قبل‌ازظهر  

  • تا اونجا كه يادمه رييس هنوز شيريني تولدش رو به ماها بدهكاره.
    خوب مناسبت از اين بهتر...
    البته بماند كه اينم خودش يك تولد جداست و باد صبايي‌ها كلا بايد شيريني بدن اما خوب چون فعلا رييس جمهور يكي ديگه شده و از 50000 و 100000 خبري نيست بنابر اين اوضاع اقتصادي درام مي‌شه همون يكي رو قبول داريم (تولد آسمان هم شيريني نداد)

    نوشتة Blogger بائوباب, در ساعت تیر ۰۶, ۱۳۸۴ ۱۲:۳۹ قبل‌ازظهر  

  • شنیدم مجنونیها میخوان ببرن تور یه روزه،رئیس هم میخواد شیرینی بده؟ ایول چقده شماها باحالید. دوستتون دارم:)) من یه دستی هم میتونم شیرینی بخورم:)

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت تیر ۰۶, ۱۳۸۴ ۱۲:۵۲ قبل‌ازظهر  

  • سلام
    این بلاگر چرا اینجوری شده؟؟ اسما رو چرا اینجوری میزنه:(
    دیشب کامپیوترم قاط زده بود مطلبم نصفه موند. فکر نمیکردم کلّه سحر با 6 تا کامنت روبرو بشم!! خلاصه ببخشید . کاملش رو بخونید!

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت تیر ۰۶, ۱۳۸۴ ۸:۲۵ قبل‌ازظهر  

  • ســــــــــــــلام. بابا خدا رو شکر بالاخره یکی تو این وبلاگستان پیدا شد. تولدتون مبارکا باشه. ایشالا 100 تا نه 1000 تا دیگه از این تولدا بگیرین. ایشالا نسل اندر نسل این وبلاگ رو حفظ کنین.

    وای چه حالی می ده . می ریم تنگه واشی، رئیس و بائوباب هم شیرینی می دن. می تونین با هم دونگی یه کیک تولد توپ بگیرین. اینجوری هم قبولتون داریم.:)
    بازم تولدتون مبارک باشه.

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت تیر ۰۶, ۱۳۸۴ ۸:۳۴ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا