باد صبا

دوشنبه، مرداد ۱۰، ۱۳۸۴

هوالمحبوب
سلام
امروز رسماً اومدم اينجا كه غر بزنم!
دقيقاً نمي دونم چجوري بنويسم كه هم حرفمو زده باشم هم به كسي بر نخوره!
من اين آقاي S Hasan و اون فرد ناشناس رو نمي شناسم.ولي دوست دارم يه چيز رو خيلي كلي مشخص كنم.
من تو اين وبلاگ حرفايي رو ميزنم كه دوست دارم به يكي گفته باشم. به كي مهم نيست، هر كسي كه بشنوه.
اگر حرفاي من و بقيه كسايي كه اينجا هستند براي كسي آزار دهنده است خب مجبور نيست بخونه! البته ما خوشحال ميشيم خواننده داشته باشيم اما راضي به آزار كسي نيستيم.
مسايل شخصي هر كسي هم به خودش مربوطه! ديگه فكر نميكنم كسي باشه كه اين مسئله ساده رو متوجه نشه.
متاسفانه ما ايراني ها خيلي راحت به خودمون اجازه مي ديم در مورد جزئي ترين مسايل و شخصي ترين مسايل همديگه نظر بديم و اين خيلي زشته.
رابطه من با خداي خودم و يا با ائمه و معصومين يك مسئله اي هست كه دقيقا و دقيقا به خود من مربوط ميشه و اون بزرگواران.
من به هيچكس اجازه نميدم در اين مورد اظهار نظر بكنه يا تعيين تكليف.
شما جناب حسن خان كه نمي شناسمتون، نظرتون رو براي خودتون نگه داريد و كاري به رابطه من و بقيه آدما با امامانشون نداشته باشيد.پس فردا من جوابگوي كاراي خودم هستم شما هم جوابگوي كاراي خودتون.
ما ياد نگرفتيم به حريم شخصي همديگه احترام بذاريم.

............................................
ببخشيد من امروز يكم غر زدم.
از اينكه هر كسي به وبلاگ ما بياد و براي مطالبمون نظر بنويسه خوشحال ميشم ولي همونطور كه ما حريم خواننده هامون رو حفظ ميكنيم طبيعتاً انتظار داريم ديگران هم رعايت كنند.
اعتقادات هر آدمي ، هر جوري كه هست ، به خودش مربوط ميشه و به خداي خودش.

علي علي

3 Comments:

  • سلام سلام رئيس جونم:)عرض كنم كه مرسي بابت تبريكت ميخواستم تو پست كلي تشكر كنم گفتم حالا كو تا حوصله نوشتنم بياد. تولد و عيد و روز زن بر شما هم مبارك باشه هرچند با تاخير ميگم. بعد اينكه ولشون كن ملت رو با اون حرفهاشون. يه ضربدر هست اون گوشه واسه اينكه بزنن روش اگه از نوشه هاي كسي خوششون نمياد:)
    بذار ببينم حوصله ام ميگيره عكسهاي سفر رو بذارم يا نه!:)

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مرداد ۱۰, ۱۳۸۴ ۹:۲۶ قبل‌ازظهر  

  • سلام رئیس جون. ناراحت نبینمت. این کی هستش که به خودش اجازه داده خلقتو تنگ کنه؟

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مرداد ۱۰, ۱۳۸۴ ۹:۳۳ قبل‌ازظهر  

  • سلام. حالا واس من فلاپی می کوبید زمین. از اونجایی که یه جورایی با شخص شخیص اساتید محترم یه جورایی همکارم : دارم براتون.

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مرداد ۱۰, ۱۳۸۴ ۱۱:۲۱ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا