باد صبا

شنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۸۴

مرا به رجعت خورشید باور است هنوز .

هوالمحبوب
سلام
می بینم که همه اهالی وبلاگها اول هفته قبراق و سرحال سر کار و فعالیتشون حاضر شدند و برای تمام طول هفته انرژی مثبت ذخیره کردند!! و همه وبلاگها هم به روز شده!!
اینکه میگن "گذروندن آخر هفته در دامن طبیعت باعث میشه تو این زندگی های بهم ریخته شهری آرامش بیشتری داشته باشیم و با روحیه بالا و سرحال وظایفمون رو به بهترین شکلی انجام بدیم" منظورش ماییم!!!!
من امروز تمام مدت به این فکر می کردم که استراحت کردن چقدر خوبه!!! و اینکه این "حسن صباح" بیکار بود رفت اون بالا قلعه درست کرد که بعد ملت رو تا اون بالا بکشونه که برن بقایای قلعه شو تماشا کنن؟!!

ولی خب از شوخی گذشته به یک بار رفتن می ارزید و در جوار دوستان بسیار خوش گذشت.

و یه تشکر ویژه دارم از بنیامین خان بخاطر طرح خوب پول جمع کردن برای بچه ها. واقعاً لبخند یه بچه چقدر می ارزه؟ من و آسمان قول میدیم وقتی از سفر آنتالیا برگشتیم یه سوغاتی ویژه برای ایشون بیاریم!!! (دوستان اگر فکر کردند این پولهایی که دادند صرف کارهای خداپسندانه میشه سخت در اشتباهند.)

2 Comments:

  • شماها چرا عکس نمیذارید؟ عین من خودتونو بکشید با عکس گذاشتن:))
    میگم نکنه داری میری آنتالیا که به این کنسرت خواننده ها برسی؟ هان؟:)) معلومه که کم جمع کردین. یه سری ما پول جمع کردیم، دوستمون رفت کانادا!!

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت شهریور ۲۷, ۱۳۸۴ ۹:۵۸ قبل‌ازظهر  

  • خواهش ميكنم. در اصل همت و خواست بچه ها بود و من فقط كلمات رو به زبون آوردم. دست همه دوستان درد نكنه، اميدوارم باز هم از اين نوع مراسم داشته باشيم.

    نوشتة Blogger سپار, در ساعت شهریور ۲۷, ۱۳۸۴ ۱۰:۴۳ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا