باد صبا

شنبه، مهر ۲۳، ۱۳۸۴

روز نوشت

هوالمحبوب
سلام به همه دوستان دور و نزدیک. بعد چند روز بی خبری مطلق از دنیای اینترنت، امروز فرصت کردم یه سری به وبلاگ بزنم! البته متوجه شدم کماکان در وبلاگ های دور و بر هم یکجور سکوت و سکون دیده میشه که به نظرم از خواص ماه مبارک رمضان باشه! ظاهراً این روزه گرفتن همه رو از پا انداخته!! خدا قوت!
ما بالاخره جا به جا شدیم و الان یه 4 شبی هست که تو خونه جدید هستیم. اسباب کشی خیلی سخته، بخصوص که آدم روزه هم باشه:( الان احساس می کنم میتونم یه روز کامل بخوابم! و تازه هنوز کلی کار مونده که باید انجام بشه!
هنوز خیلی به این فضای جدید عادت نکردم. یه جورایی بیشتر احساس می کنم اومدم اینجا مهمونی! هنوز حس "خونه" نداره!
دو شب پیش که برای خداحافظی از همسایه ها رفتیم خونه قبلیمون، وقتی از ماشین پیاده میشدم به مادرم گفتم اینجا خونه ست.
آدما به محیط و شرایط زندگیشون عادت میکنن. و شکستن عادتها سخته؛ اما بعضی وقتا لازمه .
........................................
اللهم لک صمنا ...
تو این ماه عزیز، تو لحظه های قشنگ افطار، ما رو هم دعا کنید.

3 Comments:

  • سلام رئیس
    خوبی؟ خونه جدید مبرک:) خوبی ؟
    کامنتت رو خوندم حسابی خندیدم ها:)) من خوفم ولی یه چیزیم تو مایه های این سوال که:"آمدنم بهر چه بود..." و این حرفها که عادیه و چندوقت یه بار بهش مبتلا میشم:))
    ممنون

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مهر ۲۴, ۱۳۸۴ ۸:۳۲ قبل‌ازظهر  

  • سلام رئیس جونی!
    خونه نو مبارک. ما رو که قابل ندونستی بیایم کمک.
    می گم حق با شماست. این حال و هوای ماه رمضون نمی ذاره که آپدیت کنیم.

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت مهر ۲۴, ۱۳۸۴ ۸:۴۳ قبل‌ازظهر  

  • سلام!!! نقل مكان به خونه جديد به سلامت و ميمنت و مباركي باشه.
    التماس دعا
    هري كجايي؟؟

    نوشتة Blogger سپار, در ساعت مهر ۲۵, ۱۳۸۴ ۲:۲۰ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا