باد صبا

یکشنبه، آبان ۱۵، ۱۳۸۴

همینطوری 2!

هوالمحبوب
میدونید، بعضی وقتها یکم غر زدن مفیده!!!
اعتراف میکنم امروز احساس بهتری داشتم!
معصومه حرف جالبی میزنه. این زندگی نیست که تکراری میشه، ماییم که برای زندگی تکراری میشیم.
نه به مجنونیها نه به هیچ کس دیگه هم توصیه نمیکنم تو دور پوچی و تکرار گیر کنه چون اصلاً حال نمیده!

الان که فکر میکنم میبینم یه مدتی انقدر سرم شلوغ بوده که دیگه ظرفیت یه اتفاق جدید رو ندارم! دلم میخواد برم یه جای دور که کسی من رو نشناسه. یه مدتی فقط استراحت کنم و آرامش داشته باشم .همین.
ولی خب فعلاً که باید ادامه داد!

توکلتُ علی الله...

5 Comments:

  • ببین می گم مشکوک می زنی ، می گی نه.

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت آبان ۱۶, ۱۳۸۴ ۹:۱۸ قبل‌ازظهر  

  • سلام من پريشب يه كامنت بلند و بالا نوشته بودم كه به خاطر قاط زدن بلاگر پريد و من افسرده از اون همه تلاش بيهوده و نابود بودن بلاگر از كشور دوست و همسايه « باد صبا » گذر كردم.
    و اما اهم كامنت:
    1- عيد فطر رو به همه باد صبايي ها تبريك عرض ميكنم.
    2- باد صبا بدون حضور رييس اصلا جالب نيست و بيشتر شبيه به يك طوفان سياه غبار آلود ميشه.(البته نميشه از حضور اساتيد فن هري و آسمان در گرم نگهداشتن اين محفل غافل بود)
    3- حضرت رييس به جاي اينكه منتظر اين باشه كه زندگي تكونش بده خودش پيش دستي كنه و يه تكون اساسي به زندگي بده، سفري، تفريحي، نوشتن كتابي.
    5- در مورد زنبورها كه هچ اصلا دوست ندارم اين وضع براي من پيش بياد.
    4- هري جون يه برنامه بذار ببينيمت.
    و ساير مباحث مهيج و شگفت انگيز ....
    رييس وبلاگ ما جاي خوبي براي سياحت و پناهندگيه ولي چون شما فعال سياسي هستي نمي تونيم پذيرشتون كنيم ولي اگر از دوستانتون جايي رو براي پناهندگي خواستن مي تونيد رو كمك ما حساب كنيد، فقط به شرطي كه افراد معرفي شده سياسي نباشن.
    هري به تو گير ندادم همچين ناراحتم، آهان، راستي چرا تو كم پيدايي تو باد صبا؟؟ عجب شيرها چي شد؟؟؟نكنه پيچوندي؟؟ مايه تيله خرج كردي، جيم فنگ ارگ عجب شير شدي؟؟؟

    نوشتة Blogger سپار, در ساعت آبان ۱۶, ۱۳۸۴ ۸:۳۰ بعدازظهر  

  • سركار آسمان يعني خودتون بوديد كه عرصه وبلاگ مجنون رو به بوي عطر معنوي و عرفاني مشعشع ، خوشبو كرديد؟؟؟ وا اصفا! چه فرصتي از كف رفت!!! خبر ميداديد جلو پاتون گوسفندي، شتري، اسب آبي اي، نهنگي، خلاصه چيزي قربوني كنيم. حتما كلي از كلاستون افت كرد كه اونورا مشاهده شديد، من شرمنده ام. برو بچ مجنون باورتون ميشه يكي از اولياء الله اومده باشه تو وبلاگتون ، تازه نظر هم داده باشه و يكي از اون همه تبريكات و تسليت ها رو جواب داده باشه؟؟؟ ممممممااااااااااااا!!!!!!!!!!
    اين حركت خجسته رو به فال نيك ميگيرم و اميد وارم اونقدر رفت و آمد كنيد كه ديگه از ديدنتون متعجب نشم. من به نوبه خودم قول ميدم كاري نكنم كه بترسي پا تو وبلاگ ما بذاري، باز هم به ما سر بزن.

    نوشتة Blogger سپار, در ساعت آبان ۱۶, ۱۳۸۴ ۸:۳۰ بعدازظهر  

  • و اما راجع به مساله ديتاي غلط، نتيجه غلط يا بقول خودمون P نادرست آنگاه q نادرست. اتفاقا من تصور ميكنم با توجه به اينكه كه جنابعالي كاملا به مساله واقفيد ولي در جاي حكم و فرض مساله دچار اشتباه ظريفي هستيد، چنانچه با توجه به دانسته ها و شواهدي كه گردآوري كرده ام در هيچيك از نقاط، مقياسها و درجات رايج فيزيكي هيچ سندي دال بر نگراني از چرخش نا متعارف چشم و دهان و زبان يافت نكردم و موارد فوق صرفا زاييده داده هاي غلط آماري و شواهد با دستگاهها و ادوات ميزان نشده است كه اطمينان شخصي (يا بقول يكي از رفقا خود برتر بيني مزمن) در صحت آنها مزيد علت شده.
    از اينكه پاسخي به سوالاتم داديد خيلي متشكرم.

    نوشتة Blogger سپار, در ساعت آبان ۱۶, ۱۳۸۴ ۸:۳۱ بعدازظهر  

  • بدینوسیله همینجا از دوست گرامی،سپار ،دعوت میکنم عضو افتخاری وبلاگ باد صبا شوند. قبول این منت از طرف ایشان باعث مزید امتنان از طرف ما خواهد بود!!

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت آبان ۱۷, ۱۳۸۴ ۸:۴۴ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا