باد صبا

شنبه، آبان ۲۱، ۱۳۸۴

تولد







..... و این طوری شد که من متولد شدم

12 Comments:

  • ها
    سلام آبجي (دادا)
    خوش آمدي به جمع وبلاگ نويسا

    روزهاي پربار همراه با مطالب زيبا ازت ببينيم.

    نوشتة Blogger بائوباب, در ساعت آبان ۲۲, ۱۳۸۴ ۱۲:۰۸ قبل‌ازظهر  

  • سلام. تولدت مبارک! خوش اومدی.

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت آبان ۲۲, ۱۳۸۴ ۸:۲۳ قبل‌ازظهر  

  • بابا این word Verification چیه گذاشتین؟ واسه یه نیم خط کامنت هی باید اشتباه تایپی اصلاح کنیم. البته بماند دقت خودمم هم پایین اومده:)

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت آبان ۲۲, ۱۳۸۴ ۸:۲۶ قبل‌ازظهر  

  • سلام!
    چه تولد با شکوهی!
    من شگفت زده شدم!!!
    خوش اومدی و امیدوارم اینجا بهت خوش بگذره و به ما هم در کنار شما خوش بگذره!

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت آبان ۲۲, ۱۳۸۴ ۹:۱۴ قبل‌ازظهر  

  • معصومه جان عزیزم این قسمت رو دقیقاً برای این فعال کردم که دقت خوانندگان رو ببرم بالا!!

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت آبان ۲۲, ۱۳۸۴ ۹:۱۵ قبل‌ازظهر  

  • خوش اومدی به شغل شریف بی نون و آب وبلاگ نویسی:)
    تولدت هم مبارک باشه حالا چه مجازی باشه چه واقعی:)

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت آبان ۲۲, ۱۳۸۴ ۳:۲۴ بعدازظهر  

  • تولد تولد تولدت مبارك
    مبارك مبارك تولدت مبارك
    ...
    صد سال زنده باشي و موفق..

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت آبان ۲۲, ۱۳۸۴ ۵:۱۵ بعدازظهر  

  • بعد از مدت مدیدی که به طور بی سروصدا این جا رفت آمد داشتم بالاخره تصمیم گرفتم ابراز وجود کنم!!! اول به خاطر ارادتی که خدمت جناب «امضا محفوظ» دارم و دوم برای دلجویی از رئیس که دیروز موجبات دلخوری اش رو فراهم کردم .(آخه حالش رو کردم توی قوطی. درش رو هم محکم بستم!!)محفوظ جان امیدوارم از مطالبت محظوظ بشیم.

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت آبان ۲۲, ۱۳۸۴ ۶:۴۱ بعدازظهر  

  • عمراً کسی بتونه حال رئیس الکتاب رو بکنه تو قوطی.... بجز یه هفشده نفر البته:)))))

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت آبان ۲۲, ۱۳۸۴ ۱۰:۵۹ بعدازظهر  

  • سلام!! خوش اومدي. در دوره آخر زمون تو يه معجزه اي چون كن فيكني به دنيا اومدي.
    اون بالاها عبارت « ابراز وجود» شنيدم ياد يك جوك از دنياي شگفت انگيز مردگان افتادم. اگر برو بچ باد صبا بدخواه مدخواه دارن آلبوم بدن قبرستون تحويل بگيرن.

    نوشتة Blogger سپار, در ساعت آبان ۲۳, ۱۳۸۴ ۱۲:۱۷ قبل‌ازظهر  

  • مي بينم كه بالاخره اون خط خطيا به يه دردي خورده و تونستي اولين نقاشيتو بكشي !!! ايول !
    خوش اومدي . ما كه ديگه داريم باز نشسته مي شيم ، مگه شما جوونا اين پرچم رو سرپا نگه دارين

    نوشتة Blogger harry potter, در ساعت آبان ۲۳, ۱۳۸۴ ۱۱:۱۴ قبل‌ازظهر  

  • از همه عزیزان سپاسگذارم . امیدوارم که بتوانم در کنار شما به انسانیت نزدیک شوم .

    نوشتة Blogger امضاء محفوظ, در ساعت آبان ۲۳, ۱۳۸۴ ۶:۲۴ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا