باد صبا

یکشنبه، آذر ۲۰، ۱۳۸۴

بچه ها ... يه پيشنهاد ...

امروز براي كاري مجبور شدم سند چشم انداز بيست ساله ي ايران را براي چندمين بار بخوانم . البته به نظرم يكبار خواندن آن براي هر ايراني تحصيل كرده لازم باشد و براي همين در مطلب قبلي ام آن را آورده ام ( پارسال هم اين سند را يكبار نوشته بودم ) . خوب ممكن است بپرسيد چرا دوباره آن را نوشته ام ؟؟! جوابش اين است كه اولا چون كار و كاسبي ديگري بلد نيستم و نوشتن دوباره ي يك مطلب بهتر از اين است كه بروم و معتاد بشوم !!
دوما اين كه وقتي امروز اين سند را مطالعه مي كردم فكري شدم كه چه خوب است من هم براي زندگي خودم سند چشم انداز بيست ساله بنويسم . و البته نتيجه ي اين فكر قفل شدن مغزم بود به مدت 15 دقيقه . به نظرم آمد آنقدر ما در اين دايره وجود سرگرداني داريم و آنقدر فضاي پيش روي مان غبار آلود است كه عمرا نتوانيم براي شش ماه ديگرمان هم برنامه ريزي كنيم چه برسد به بيست سال !!!
اما بعد يك ضرب المثل هندي يادم آمد كه مي گويد : (( به كسي كه نمي داند كجا مي رود اگر تنه بزني ، مسيرش در همان جهت عوض مي شود )) و براي اينكه با تنه هاي ديگران مسيرم عوض نشود تصميم گرفتم كه چشم انداز بيست ساله ام را بنويسم .
اما احساس كردم بد نيست اگر چند نفر ديگر از دوستان هم اينكار را بكنند و بشود از روي چشم انداز هاي هم تقلب كنيم و مسير حركتمان را در زندگي با همديگر به بوته ي نقد بگذاريم . البته با توجه به كاملا خصوصي بودن اين چشم اندازها هر كسي كه دوست دارد مي تواند در اين كار با من همراه شود .
پيشنهاد مشخص من اي است كه :
1- هر كسي كه دوست دارد در اين ايده شركت كند در زير اين مطلب اعلام آمادگي كند
2- براي محفوظ ماندن اين مطالب آدرس وبلاگ ديگري به صورت خصوصي به افراد در خواست كننده داده مي شود كه مطالب در آنجا قرار گيرد تا افرادي كه شركت نكرده اند نتوانند به اين مطالب دسترسي داشته باشند
3- افراد كه دوست دارند مي توانند با اسم مستعار مطلب بگذارند
منتظر نظراتتان هستم
درپناه حق
هري پاتر

3 Comments:

  • هری حرفای خطرناک می زنی ها!
    راستش من فکر کنم قبلنا یه چیزایی نوشتم ولی رو برگه چون گاهی ثبت یه چیزایی اذیت می کنه آدم رو!

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت آذر ۲۱, ۱۳۸۴ ۸:۵۱ قبل‌ازظهر  

  • براي اينكه فكرتون باز بشه و بتونين يه چشم انداز بيست ساله بنويسين ، يه حالي با اين لينك بكنين
    http://fun.drno.de/flash/bubblewrap.swf

    نوشتة Blogger harry potter, در ساعت آذر ۲۱, ۱۳۸۴ ۱۱:۴۱ بعدازظهر  

  • سلام!!!داداش ميدوني كه كامنت نذاشته پايتم.برو ببينم چه كار ميخواي بكني،هرچند كه زياد به نتيجه خوش بين نيستم و جز ياداوريه نداشته ها فايده اي نداره ولي برو كه هستم حتي زير بارش سنگين صخره هاي جاده چالوس يا زير سقوط هواپيماها.

    نوشتة Blogger سپار, در ساعت آذر ۲۲, ۱۳۸۴ ۱۲:۳۳ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا