باد صبا

شنبه، اسفند ۱۳، ۱۳۸۴

لبخند یه بچه چقدر می ارزه؟!!

میلاد مبارک:
تو را به پنج چيز سفارش مي کنم : اگر مورد ستم واقع شدی ستم مکن ، اگر به تو خيانت کردند خيانت مکن ، اگر تکذيبت کردند خشمگين مشو ، اگر مدحت کنند شاد مشو ، و اگر نکوهشت کنند ، بيتابی مکن .
بحارالانوار ، دار احياء الترا العربي ، ج 75، ص (167)

..................

آخرین مهلت برای شرکت در مراسم سفر به آنتالیا (خرید لباس عید برای بچه ها) پنجشنبه این هفته یعنی 18 اسفند است.
نگین نگفتیم!

شماره حساب 0100596392003
بانک کشاورزی شعبه اکباتان
بنام آزاده نوروزی

4 Comments:

  • ايول
    پس هنوز زنده‌ايد.
    كجاييد بابا سر نمي‌زنيد به ما كه هيچ حال خودتونم نمي‌نويسيد.
    داشتيم كم كم اميدوار مي‌شديم يه حلوايي افتاديم‌ها...

    (گرچه ياران فارقند از حال من
    از من ايشان را هزاران ياد باد)

    نوشتة Blogger بائوباب, در ساعت اسفند ۱۴, ۱۳۸۴ ۱۲:۲۴ قبل‌ازظهر  

  • سلام بر اعضاي محترم و بزرگوار وبلاگ وزين باد صبا.
    بنده پس از مدتي دوري به خانواده وبلاگها بازگشتم كه گويا مقارن با سفر آنتالياي سروران شده است (هرچند كه هنوز من منتظره سوغات سفر قبلي هستم)
    پيشنهاد ميكنم كه باد صبايي ها يه حركت تازه تر انجام بدهند و مثلا چهارتا عكس از اون شيطونها بذارن اينجا، يا زمينه اي براي گلريزون راه بندازن، يا يه مطلبي بذارن تو وب كه بشه بهش لينك داد يا كار تبليغي كرد.
    اميدوارم هميشه در راه آنتاليا ثابت قدم و مستدام باشيد.
    راستي تولد و شاديهاتون مبارك بود.

    هري جونم كجايي داداش؟؟؟؟!!!!
    در ضمن خوشحال ميشيم در كلبه حقيرمون جاي قدمهاي خيرتان را ببينيم.

    نوشتة Blogger سپار, در ساعت اسفند ۱۴, ۱۳۸۴ ۱۲:۲۴ قبل‌ازظهر  

  • حالا یه دو روز ما درگیریم سرمون هم شلوغه! هیچ کس دیگه هم نیست به این خونه سر بزنه؟؟؟؟
    امضا محفوظ که معلوم نیست کجاست.
    آسمان که باز مصدوم شده خونه بستریه!!!
    از هری که خبری نیست!
    من هم که ... نیستم!
    خب الان که شمردم دیدم همه حالشون خوبه و ملالی نیست! کسی نگران ما نباشه!!

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت اسفند ۱۷, ۱۳۸۴ ۳:۰۵ بعدازظهر  

  • سلام
    ببین یه چند روز منم نیومدم به وبلاگها سر بزنم ها!
    خانومی که شما باشید من شرمنده ام! یعنی ایشالله صاحب کارمون شرمنده بشه! پولمون تو گلوش گیر کنه که به هزار حقه ی قانونی نصف پولمون رو بالا کشیدن!! جاتون نه خالی مفلس بدبخت شدم از نظر مالی چجووووووووووور! شرمنده شدم این سری. اون پولی که کنار گذاشته بودم رو هم با کمال شرمندگی مجبور شدم خرج کنم تازه:( ببینم نمیشه یه برنامه بذارید واسه ما وبلاگیا که اینجوری به بی پولی می خوریم؟ به خدا ما هم لبخند بلتیم ها!
    خیلی دلم یم خواست منم سهم داشتم ولی جدی وحشتناک شده این چند ماه! قسمت نبوده شاید!
    چطوریایید شماها؟ رفتید جایی که می خواستید برید؟شماها چرا نیستید؟ خونه تکونی دارید؟

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت اسفند ۲۰, ۱۳۸۴ ۱۲:۵۶ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا