باد صبا

شنبه، اردیبهشت ۲۳، ۱۳۸۵

تولد

هوالمحبوب
میبینم که جناب سپار انقدر برای شیرینی تولد عجله دارند که جلو جلو تبریک می فرستند!
تا اونجایی که شواهد و مدارک مستدل نشان می دهند، کمتر از یک روز کامل تا تولد فرخنده جناب هری پاتر زمان باقی است.
هرچند که به نظر میرسد ایشان هیچ علاقه ای برای تدارک یک برنامه شیرینی خوران با حضور خانمهای محترم ندارند و ترجیح می دهند که فقط به آقایون شیرینی بدهند (!)، با این حال ما تولدشان را تبریک می گوییم.

جناب آقای پاتر
بدینوسیله، و از پشت همین تریبون، سالروز ورود شما به دنیای خاکی را تبریک می گویم و برای شما زندگی سراسر شادی و برکتی را آرزو می کنم.
در سایه الطاف الهی همیشه سلامت و سرافراز باشید.

هم وبلاگی شما:
بانو توسن ( رئیس الکتاب سابق! )

................................
یکی نیست به این امضا محفوظ ما بگوید شما که غیبت هیچ کس را موجه نمی دانی چرا مطلب نمی نویسی؟
خب عزیز جان یک پست می گذاشتی چشممان روشن شود!
تازه درمورد آسمان هم بگویم که ایشان علی رغم تذکرات شفاهی بنده هنوز در جهت نوشتن مطلب اقدامی نکرده اند. بنابراین من هم میگویم این روزها ایشان درگیر شرکت در کلاسهای آموزش رانندگی بودند!
به قول عمه خانم ( روحش شاد ) قرار است درایور شوند! ما را هم هیچ تحویل نمی گیرند!
من هم فعلاً فقط می آیم و می روم که آمده باشم! وگرنه سوژه برای نوشتن ندارم. البته یک صحبتی هم با امضا محفوظ کردیم مبنی بر این که ایشان سوژه هایشان را که به دلیل مشغله بالا فرصت نوشتنشان را ندارند بدهند به من تا بنویسم! حالا هنوز به توافق قطعی نرسیدیم. شاید همین کار را بکنیم:
سوژه از امضا محفوظ، پست از من! ( به این می گویند یک کار گروهیِ وبلاگی!)

1 Comments:

  • خدمت توسن بانو عارضم كه اگر ميدونستيد چند روز جلوي خودم رو گرفتم كه نيام و شيريني دادن رو به هري جوووووووونم يادآوري نكنم، صبر و طاقت شيريني ايه من رو تحسين ميكرديد.
    حالا به پاس زحمتي كه توسن بانو كشيدند : هري جون تولدت مبارك، عزيزم جشن ميلادت مبارك ، منو اونسوي جشن دل نذاري

    نوشتة Blogger سپار, در ساعت اردیبهشت ۲۴, ۱۳۸۵ ۱۲:۱۱ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا