باد صبا

یکشنبه، تیر ۱۸، ۱۳۸۵

همینجوری!

(ما هی نشستیم که دوست جدیدمون آپ دیت کنند که نکردند!
بنابر این خودمون آپ دیت می کنیم.)
بقول سهراب زندگی آبتنی در حوضچه اکنون است ...
خیلی حرفه ها... متوجه هستید که؟
اگرم متوجه نباشید بعداً متوجه میشید ولی خیلی دیر میشه. گفته باشم.

امروز من کشف کردم که هفته آیند روز مادره! خب شوک بزرگی بود! چون من انتظار داشتم روز مادر آخر مرداد باشه! حالا من چی کار کنم؟!!!
...........................................
"کتاب رسالت ما محبت است و زیبایی ست
تا بلبل های بوسه
بر شاخ ارغوان بسرایند.

شوربختان را نیک فرجام
بردگان را آزاد
و نومیدان را امیدوار خواسته ایم
تا تبار یزدانی انسان
سلطنت جاویدانش را
بر قلمرو خاک
بازیابد.

کتاب رسالت ما محبت است و زیبایی ست
تا زهدان خاک
از تخمه ی کین
بار نبندد."

بخشی از شعرتکرار- شاملو

3 Comments:

  • ايده چي داري واسه روز مادر؟ به منم بگو!

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت تیر ۱۸, ۱۳۸۵ ۱:۳۴ بعدازظهر  

  • ئه سرین در خدمت شماستD:
    اولا که این هری واقعا غیبتش طولای شده ها! دوما که جاتون خالی دو روز پیش رفته بودیم آب بازی تو فینگیل آب سرما خوردیم ولی نترسیدیم. آب بازی رو عشق است بی خیال حتی مردن(ایول جمله)
    و اما فیلمها: شام عروسی زیاد از هنرپیشه هاش خوشم نمیاد هنوزم هیچی ازش نخوندمP: اما کافه ستاره نمی دونم تبلیغش رو دیدین یا نه؟ ولی عجب صحنه پردازی ای داره تو همون چند تصویر و عجب رنگ آمیزی گرمی که جلب می کنه آدم رو:) دوست دارم ببینم چون یه جورایی محیطش رو همه ما تجربه کردیم،یکجور روایت سه گانه از یک زندگی:) موضوع فیلم رو راستش خودم سعی کردم نخونم که مزه اش نپرهP: من که قراره اینو برم ببینم ولی در مورد شام عروسی با این بازیهای لوس ِ تازه ی نیکی کریمی بعید می دونم چیز جالبی باشه:) تا چه پیش آید

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت تیر ۱۹, ۱۳۸۵ ۱۲:۲۶ قبل‌ازظهر  

  • راستی این صدای کیه رو وبلاگ؟ رئیس؟ هرکی هست دمش گرم:)تیریپ برنامه های منه:)

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت تیر ۱۹, ۱۳۸۵ ۱۲:۳۳ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا