باد صبا

جمعه، خرداد ۱۸، ۱۳۸۶

فریاد

این چه وضعیه ؟ من چند روزه دارم سعی می کنم برم تو بلاگر نمی شه . من می زنم www.blogger.com اما چیزی نمی یاد . از لینک بالای صفحه هم هرچی می زنم نمی ره . تازه : رفتم از لینک بقیه وبلاگ ها هم امتحان کردم نمی شه . این کامنت جدیدی که گذاشتند رو خوندی ؟ خوب این راست می گه ؛ خوب این حق خواننده ست . اصلاً من برای این نظر کاملاً پایم ، رئیس چیه ! کی گفته کی رئیسه ؟!من هرچی رفتم که لااقل کامنت بذارم که دوست عزیز من با نظرت کاملاً موافقم ، نشد . شنبه رفتم مطلب بذارم برای چهارده خرداد نشد . یکشنبه رفتم نشد ، البته دوشنبه به بعد امتحان نکردم ،اما تا همین الان هم که سعی می کنم نمی شه .هیچ دسترسی ای به سایت بلاگر ندارم . نه برای مطلب ، نه برای کامنت حتی . البته می تونم برم تو google ، اما بلاگر اصلاً اجازه login نمی ده . آخه این چه وضعشه ؟! به نظرت چه کار کنم ؟ من البته یه حدثایی می زنم ؛ فکر کنم از وقتی همه این CD ای که آوردم را دوستان نصب کردند این طوری شده ، یه چیزیه شبیه king . اما windows ام هم به هم ریخته . من یه فکر جدی برای این دستگاه دارم – منظورم از این دستگاه ، کامپیوترمه – اما اجالتاً شما برو به مخاطب بگو چی شده ، تا بعد که مشکلم حل شد خودم بیام.

2 Comments:

  • آخ که بالاخره یکی یه چیزی گفت و یکی دیگه هم راجع به همون یه چی نوشت!
    نه خداییش روتون یم شه هی نصفه نیمه می آیید و می روید؟
    مشکل لاگین کردنت مال تبدیل یوزرهای بلاگر به جی میل نیست؟ البته الآن که دیگه یحتمل درست شده که تونستی پست بذاریD:
    هیچی فِیلَن همین

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت خرداد ۲۰, ۱۳۸۶ ۱۲:۳۵ قبل‌ازظهر  

  • سلام به همه ! مخصوصاً ئه سرین بانو.
    عزیزم از شما بعید بود ! یعنی معلوم نبود این فریاد بلند از حنجره رئیس سابق ملقب به توسن بیرون آمده ؟!!!

    نوشتة Blogger امضاء محفوظ, در ساعت خرداد ۲۱, ۱۳۸۶ ۱۱:۳۳ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا