باد صبا

دوشنبه، فروردین ۲۶، ۱۳۸۷

خلیجی که فارس شد!


برای دومین بار این پیام را روی همراهم دریافت کردم :

Site google esme khalije farso be khalije arabi taghir dade ,agar 1 milion nafar eteraze khodeshono be in adres befrestand google majboor be bargardandane khalije fars mishe …. In smso be har kasi ke fekr mikoni erghe irani dare , befrestid.
دلم داغ داغ است .
اگر من هم یک میلیون امضاء جمع کنم تا اسم آبشار نیاگارا به آبشار هگمتانه تغییر کند ، این اتفاق می افتد؟ اصلاً چرا باید مجبور باشم برای دفاع در مقابل مهمل گویی های دیگران، رای بدهم ؟ رای بدهم که بگویم می خواهم دیگران مهمل ببافند یا نه ؟!

من می خواهم بوعلی بیدار شود . دوست دارم عطار برخیزد . کجایی آقا سید محمود حسابی؟ سخت تنهاییم . و هوا سرد سرد است.


3 Comments:

  • سلام . دقيقا . مثل آب در هاونگ كوبيدنه . آخرش كه چي؟ خودمون هيچي نداريم و به تاريخ گذشته تكيه كرديم

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت فروردین ۲۹, ۱۳۸۷ ۷:۵۴ قبل‌ازظهر  

  • چكار مي توانيم بكنيم؟ حقيقتاً عقلم به جايي راه نمي دهد. نمي دانم. چيزهايي شنيده ام بدتر از اين حرفها. ترجيح مي دهم فراموش كنم. بوعلي كه همين الان هم اگر قبرش در همدان نبود مثل مولانا صاحب پيدا كرده بود! كه هيچ بعيد نيست اين اتفاق بيافتد. حتي ممكن است دكتر حسابي هم تاجيك يا قرقيزي يا اذربايجاني از آب درآيد!!!!!
    ترجيح ميدهم فكر نكنم. مگر اينكه راه حلي بيابم...بيابيم...

    نوشتة Blogger توسن, در ساعت اردیبهشت ۰۲, ۱۳۸۷ ۴:۳۰ بعدازظهر  

  • راست می‌گویید. بهره‌ی ما از این حرکت‌ها چه می‌شود؟ مثال خوبی زدی. جامعه‌ی ما به جای معرفی مولوی‌های زنده به دنیا چرا باید مدام در تلاش برای چسباندن خودش به مولوی‌های مرده باشد. آخر این چه دردی از ما دوا می‌کند؟ چه قدر جایگاه ما را ارتقاء می‌باشد؟ بهتر نیست این یک میلیون هر کدام آن وقتی را که بابت امضاء می‌خواهند بگذارند با خود فکر کنند چه بر سر ما مردم آمده است که دیگر مفاخری مثل حافظ، سعدی، مولوی، عطار، ابوریحان و ... در جامعه‌ی ما ظهور نمی‌کند و برای این منظور چه می‌توان کرد.

    نوشتة Anonymous ناشناس, در ساعت تیر ۲۹, ۱۳۸۷ ۱۲:۵۳ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< باد صبا